středa 9. listopadu 2016

Měsíční chvástačka - říjen 2016

Vůbec nevím, jak je to možné, ale zjistila jsem, že jsem tento měsíc nějak pozapomněla na měsíční chvástačku, takže to samozřejmě musím napravit.
Takže pokud jste zvědaví, jaké nové knižní přírůstky zdobí moji knihovnu, mrkněte do článku.



Vážka v jantaru


Všechno to tentokrát začalo pořádnou bichličkou, a to Vážkou v jantaru. Sérii Cizinka naprosto zbožňuji, takže si asi umíte představit, co jsem na tuhle knihu řekla.


Všemi dary obdarovaná

Dalším přírůstkem se stala e-kniha Všemi dary obdarovaná, která mě nakonec příjemně překvapila. Téma se zombíky zrovna moc nemusím, ale zrovna tady se M. R. Carey opravdu předvedl. Takže kdo váhá, rozhodně doporučuji.

Výjimečná


Následně jsem navštívila Levné knihy a abych neodešla s prázdnou, sáhla jsem po téhle knize. Zatím nemám v plánu se do ní pouštět, ale jednou, až nebudu mít co číst, tak ji vyzkouším :).


Kouzelné přání

Na Humbooku jsem si vystála dárek za prvních 50 příchozích, kterým byla Země příběhů. Na tuhle knihu jsem už měla pěknou chvilku zálusk, proto jsem byla velmi nadšená, když se mi dostala do spárů. Dokonce snížila i mé rozhořčení nad tím, že jsem nedostala blogerskou tašku...

Páté srdce


Pak jsem obdržela další e-knihu od nakladatelství Mystery Press. Mám ji rozečtenou a nejde o špatné čtení. Však taky, kdo by odolal Sherlockovi, že?

Výsledek obrázku pro Záchranná pouť: Jeden muž, třicet tisíc psů a cesta poslední naděje dlouhá milion mil


Dalším přírůstkem se stala Záchranná pouť, kterou už mám skoro přelouskanou a hned po dopsání tohoto článku se ji chystám dočíst. Na rovinu řeknu, že to bylo úplně něco jiného, než jsem čekala, ale rozhodně se jedná o zajímavé čtení.

To chce zloděje

A posledním přírůstkem je kniha To chce zloděje. Podle anotace vypadala zajímavě, tak jsem zvědavá, co se z ní nakonec vyklube. 

A co jste ukořistili vy? 

12 komentářů:

  1. Skvělé kousky, nejvíce asi závidím Dianu Gabaldon a pak samozřejmě Výjimečnou, na kterou jsem velice zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D To se vůbec nedivím, Diana Gabaldon je super :D

      Vymazat
  2. Záchrannou pouť jsem nedávno recenzovala a přiznávám, že jsem taky původně očekávala úplně jiné čtení :-) Jinak hezké přírůstky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se taky konečně dostala k tomu, abych ji zrecenzovala :D Děkuji :)

      Vymazat
  3. Krásne knihy, Krajinu príbehov mám tiež a Výnimočnú ti odporúčam rovnako ako pokračovanie, sú to výborné knihy a mne sa veľmi páčili :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já jsem zvědavá na obě knihy, jen se obávám, že mi bude chvilku trvat, než se do nich pustím :)

      Vymazat
  4. Zemi příběhů si budu muset pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné přírůstky! :)
    Všemi dary obdarovaná mě dosti láká, ale pořád se nemohu dokopat k její koupi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D
      Do Všemi dary obdarované se určitě pusť :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)