pátek 18. listopadu 2016

Sváteční read-a-thon - výsledek



Ada z blogu Moje malá knihovna včera pořádala read-a-thon a jelikož jsem měla jeden den volna, rozhodla jsem se dohánět svoje čtecí resty, a jak mi to šlo?


Výsledek obrázku pro kniha cressVzhledem k tomu, že mě šíleně bolela hlava už od doby, co jsem se vzbudila, značně jsem se o svůj výsledek obávala.
Ráno jsem se probudila kolem páté hodiny, šla se psem ven a po návratu jsem se rozhodla, že ještě tak na minutku zavřu oči a pak začnu číst. Z minuty zavřených očí se ale vyklubaly ještě tři hodiny spánku, takže jsem se Pátého srdce pouštěla až kolem půl deváté, ze kterého mi zbývalo 288 stránek, což jsem během dne pokořila.
Výsledek obrázku pro páté srdceChtěla jsem se pustit do čtení Cress, ale bohužel jsem podlehla lákadlu v podobě filmu, kterým jsem zabila cca 3 hodiny ze čtecího dne a vzhledem k tomu, že následující den (dnes) jsem opět stávala ve 4:30 do práce, nemohla jsem si dovolit žádné dlouhé ponocování. Nakonec jsem ale zvládla 257 stránek z Cress. Takže suma sumárum, jsem se svým výsledkem velmi spokojená, jelikož jsem zvládla 545 stránek!


12 komentářů:

  1. Jak ty to děláš? :D Bolí tě hlava, čučíš na film, neponocuješ a stejně mě porazíš o víc jak sto stránek :D

    OdpovědětVymazat
  2. Eliška totiž čte jako Číslo 5 :D Pěkný výsledek! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Výborný výsledok obzvlášť ak vezmem do úvahy tú bolesť hlavy i všetko ostatné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To není vůbec špatný výsledek. Já jsem na tom od začátku školního roku přímo žalostně - jsem ráda, když přelouskám čtyřicet padesát stránek za den...

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nějak nestíhám :D Ale musím to někdy napravit, takhle to dál nepůjde... :D

      Vymazat
  5. Já jsem toho tento týden měla tolik, že čtení a blog šel úplně mimo mě :(
    Každopádně gratuluji ke krásnému výsledku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to naprosto chápu, obávám se, že takový budu mít celý prosinec...
      Děkuji :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)