sobota 5. listopadu 2016

Rozbalovačka (83)

Další z rozbalovaček tohoto měsíce. Měla jsem slevu na nákup u Albatros Media, tak jsem toho hned musela využít.




Přišly mi tři knížky a jenom jedna Cress je z toho moje. Sérii Měsíční kroniky zbožňuji, takže samozřejmě musím mít doma komplet sérii a tohle byl jediný díl, co mi chyběl. Už se těším na re-reading.
Stejná situace je ale i s druhou Cress, která patří Martě.

A poslední, Země příběhů, to je dárek pro Ailin. A jelikož stejně ví, že ho ode mě dostane, tak ho tady klidně můžu vystavit :).  

16 komentářů:

  1. Moc pěkné, na Měsíční kroniky se taky chystám - bohužel peníze došly :D

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měsíční kroniky neodkládej, to je neskutečně dobré čtení :D

      Vymazat
  2. Také si teď dávám re-reading Cress, už se blížím ke konci a pak se hned vrhnu konečně na Winter :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já začala od Cinder :D Ale Winter mi zatím nedorazila, ale možná dneska... :D

      Vymazat
  3. Krásne knihy, v Mesačných kronikách chcem už dlho pokračovať, skončila som pri Scarlet :-) A Krajinu príbehov mám doma, je to dobré čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měsíční kroniky vůbec neodkládej, já si je nemůžu vynachválit :D K tomu se zase nemůžu nějak dostat já :D

      Vymazat
  4. Obě dvě jsem četla a byly fakt skvělé! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásní přírůstky! :)
    Na Cress se rozhodně také chystám :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)