středa 2. listopadu 2016

Říjen s Baronetem - vyhodnocení


Říjen je za námi, takže je nejvyšší čas mrknout se na zoubek projektu Říjen s Baronetem. Jelikož u mě byl tento měsíc spíše pracovní, tak se svým výsledkem nejsem vůbec spokojená.

Výsledek obrázku pro Predátor - VpádHned na začátek musím zmínit pěkné shrnutí projektu na blogu Knižní putování, kde se můžete dočíst, co Nessa všechno přečetla.

Můj slabý výsledek byl nakonec jen dvě knihy - re-reading Páté vlny, ze které jsem byla opět maximálně nadšená a Predátor: Vpád, která se mi také líbila (aby taky ne, když mám pro Predátory slabost).

Ada z Moje malá knihovna přečetla Monument 14, který jsem četla před nějakou tou dobou a nemohla si ho vynachválit.

A Ailin přelouskala Stínovou královnu, jejíž recenzi si můžete přečíst zde.

Tajemné touhyÚčast sice tentokrát nebyla taková, což bylo znát i na celkovém počtu přečtených knih, ale vzhledem k mé časové vytíženosti to chápu. Snad se to v listopadu spraví a u nového projektu se sejde víc lidí.

Teď, když už jsem na konci článku, tak je tu to, na co se všichni určitě hodně těšíte, a to - vyhlášení soutěže!
Takže... chvilka napětí... a vítězem se stává...

Maia

Gratulujeme a brzy pošleme výherní email.

Tak, to byl Říjen s Baronetem a já doufám, že jste se bavili stejně jako já a potkáme se u dalších projektů.

PS: Koho zajímají obálky, tady je správné řešení:











10 komentářů:

  1. Silně jsem nestíhala, ale jsem ráda, že jsem stihla aspoň ty dva díly Monumentu. Recenzi sice jen jednu, ale jinak jsem taky přečetla dvě knihy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě :D V listopadu si musím udělat víc času, jinak to nepůjde :D

      Vymazat
  2. Monument som čítala prvé dva diely a je to dobrá séria. Inak super projekt :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja tedy za rijen jen stinovou kralovnu a poldarka, ale obe predcily ma ocekavani a jsou uzasne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že jsem až na jednu knížku dala všechny :D

    OdpovědětVymazat
  5. Přečetla jsi toho hodně :) Já ted vůbec nestíhám a to na mě přitom doma čeká Stínová královna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že vůbec ne :D Jinak to nestíhání moc dobře znám :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)