středa 16. listopadu 2016

Sváteční read-a-thon



Ada z blogu Moje malá knihovna pořádá read-a-thon, a jelikož jsem měla v plánu se zítra nějakého zúčastnit, tak mi to hraje přímo do noty a už vím, jaký bude můj zítřejší den.



Páté srdceUž dlouho mám rozečtenou knihu Páté srdce, i když musím konstatovat, že se pomalu, ale jistě blížím ke konci. Dneska mám ještě v plánu se na pár stránek mrknout, ale vzhledem k mé únavě, toho asi moc nezvládnu, takže můj plán číslo 1 na zítřejší den je, popasovat se s Pátým srdcem.

CressPo jeho dočtení bych ráda zvládla celou Cress. Jelikož Měsíční kroniky zbožňuji, bude to pro mě skvělou odměnou. Přiznávám, že mám trošku takzvaný "Velký voči", protože Cress je přeci jenom bichlička o 616 stránkách, ale já si věřím, že to zvládnu.

A aby toho nebylo málo, ráda bych se pustila do nějaké užší knížky, kterou bych jenom rozečtla... Na výběr jich mám víc, tak uvidím, jak to zítra dopadne :D.

A co vy, jdete do toho taky?

9 komentářů:

Za každý váš komentář děkujeme :)