čtvrtek 10. listopadu 2016

Rozbalovačka (84)

Jelikož jsem lenoch líný a řídím se heslem, co nemusíš udělat dnes, odlož na zítra, tak místo recenze tu pro vás mám novou rozbalovačku. (Recenze se snad dočkáte zítra).



Dorazila mi tahle kráska, na kterou jsem nesmírně zvědavá. No řekněte sami, ta se určitě bude číst jedna báseň. I když se trošku obávám toho, že jsem někde četla, že se bude líbit hlavně fanouškům G. R. R. Martina a já se zrovna mezi jeho fanoušky neřadím... Každopádně jsem na knihu moc zvědavá a doufám, že se mi bude líbit. 

16 komentářů:

  1. Och, tak to vypadá hodně dobře! :O A jak, že se neřadíš k fanouškům G. R. R. Martina? On nějaké odpůrce fakt má? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ano? :D Už se nemůžu dočkat, až se do ní pustím :D No, očividně ano, protože se mezi ně asi řadím :D

      Vymazat
  2. Moc pěkný kousek :) Císařovi čepele také musím mít :) Jako fanoušek G. R. Martina :D

    OdpovědětVymazat
  3. Priznávam, že knihu nepoznám, ale zaujala ma. Teším sa na tvoj názor a recenziu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Připadá mi, jako by mi něco uniklo, protože knihu vidím prvně :D
    Každopádně užij si čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi přijde, že má docela malou propagaci :D
      Děkuji :D

      Vymazat
  5. Knihu mám doma už nějakou dobu, nicméně bych se neobávala toho, že ji někdo přirovnává k Martinovi, kniha může být úplně jiná :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)