pondělí 9. května 2016

Pondělní knižní tip (17)

Dnes tu pro vás mám tip na svoji oblíbenou sérii, ke které se budu vždy moc ráda vracet. Což mi připomíná, mohla bych si dát re-reading.
Každopádně, pokud jste knihu ještě nečetli, doporučuji všemi deseti.


Pod nekonečnou oblohou - Veronica Rossi (Nebe)

Pod nekonečnou oblohouAnotace: 
První díl futuristické postapokalyptické trilogie na pomezí fantasy, romance a dobrodružného příběhu. Hlavní hrdinové, Aria a Perry, pocházejí ze dvou radikálně odlišných společenských vrstev a vlastně by se neměli nikdy setkat, natož navázat vztah. Aria patří mezi obyvatele uzavřeného, vysoce technicky rozvinutého a izolovaného města, Perry zase do nebezpečného přírodního světa. Když Ariu vykáží z města za zločin, který nespáchala, domnívá se, že ji čeká okamžitá smrt – ve volné přírodě nemá šanci přežít. „Divoch“ Perry je pro ni jedinou šancí, jak se zachránit. Zakázaná láska a rozpolcená civilizace vzbuzuje mnoho filozofických, morálních a etických dilemat zrcadlících se v neobyčejném vztahu dvou hlavních hrdinů.

Co můžete čekat: 


Klady:

originalita -  V knize se nachází spousta originálních prvků. 
Smysly - Zesílení smyslů až tak, že cítíte emoce ostatních? To není vůbec na škodu. 
sympatické postavy - Téměř všechny postavy si ihned oblíbíte. 
zvraty - Některé zvraty jsou opravdu nečekané.
+ hlavní hrdinka - Hlavní hrdinka, která není rozmazlená a nebojí se udělat to, co je třeba. 

Zápory:

začátek - Může působit trochu zmateně a zdlouhavě.
- chyby - V knize se nachází velká spousta chyb a překlepů.


8 komentářů:

  1. Na tuhle knížku se chystám už hrozně dlouho, až dokončím Nástroje smrti a Skleněný trůn, ráda bych se na ní konečně vrhla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tuhle knížku jsem se chystala, ale nějak z toho sešlo, takže se po ní nejspíš znovu podívám... Podle anotace mi trochu připomíná Legendu, je to možné? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak srovnání s Legendou mě nikdy nenapadlo. Abych pravdu řekla, mně to moc podobné nepřišlo, ale je fakt, že Legendu jsem četla už nějaký ten pátek zpátky :D

      Vymazat
  3. M I L U J I tuto sérii!!! O víkendu jsem přečetla druhý díl a totálně jsem se do série zbláznila (to si ale už určitě poznala) :-D <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se vůbec nedivím :D Tohle je naprosto úžasná série :D

      Vymazat
  4. Škoda tých chýb, každopádne ma to až tak neodradilo a rada by som sa k sérii niekedy dostala. Už dávnejšie ma upútala obálka, ktorá vyzerá skvele :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ty chyby dost rušily... ale rozhodně se nenech odradit, je to bezva čtení :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)