čtvrtek 12. května 2016

Rozbalovačka (60)

Jelikož už si zase nejsem jistá, jestli se nakonec na Svět knihy dostanu, radši jsem udělala jeden zahřívací nákup už teď. A k tomu mi bezvadně posloužil výprodej Dobrých knih.


Tentokrát jsem fotila otevřený balíček, protože kamarádka si už sebrala své čtyři knihy, které se uvnitř také schovávaly.


První kniha, která na mě při rozbalování vykoukla, byl šestý díl Letopisů z hlubin věků. To ale také není moje kniha, tu chtěla Marťa. 


Ale teď už jsou na řadě moje nové přírůstky. Zaujala mě kniha Jen jeden den, a to zejména kvůli tomu, že se jednalo o knihu od Yoli. Tak jsem zvědavá, co na ní řeknu, až se k ní jednou dostanu. 


Druhou knihou, kterou jsem si pořídila, je Eden. Sice se o ní říká, že je to spíš průměr, ale stejně se na její čtení docela těším.



Další v pořadí je Dublin Street a Jamaica Lane. Kdysi jsem si tuhle sérii chtěla strašně přečíst, právě kvůli obálce druhé zmiňované knihy. A teprve při rozbalování jsem narazila na ten řádek nahoře, který hlásá, že se nejspíš jedná o erotický román... no, poučení pro příště - čti anotace :D. 


A posledním přírůstkem jsou Lazarovy ženy. Tuším, že jsem na ně slyšela obrovskou chválu, tak jsem je samozřejmě musela do košíku přihodit. Abych pravdu řekla, jsem na ně dost zvědavá, tak snad nezklamou a bude se mi kniha líbit. 

Chystáte se číst?   

11 komentářů:

  1. Upřímně asi se všemi knihami se setkávám poprvé, ale kupříkladu ta první a druhá mě hned zaujaly :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já se se všemi už potkala, ale ještě nebyla příležitost je přečíst :D

      Vymazat
  2. Pěkné přírůstky! :)
    Také se na Svět knihy nedostanu, takže já jsem udělala mega objednávku z buxu (těm cenám prostě nešlo odolat a asi udělám ještě jednu :-D).
    Jen jeden den mám na čtečce a Eden mám na wishlistu- těším se na Tvůj názor :)
    Přeji pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D
      Tak já se tam nakonec opravdu nedostala, což mě mrzí, ale snad mi to konečně vyjde příští rok.
      Já jsem zvědavá, kdy se k tomu čtení dostanu :D
      Děkuji :D

      Vymazat
  3. Z počutia/videnia poznám iba Eden, každopádne je to pekná hromádka nových kníh :D Dúfam, že splnia tvoje očakávania a budú sa ti dobre čítať :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Eden jsem zrovna kladné recenze neslyšela, tak snad nebudu moc zklamaná. Děkuji a děkuji :D

      Vymazat
  4. Super přírustky! :)
    Eden jsem si kdysi půjčila v knihovně, ale nějak jsem se nemohla začíst-tak jsem ho vrátila :D
    Zbytek-většinu- sice znám, ale ani jedno jsem nečetla. :) Snad se ti všechno bude líbit. :(
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D No, tak to jsi mě s tím Edenem zrovna nepotěšila :D Děkuji, uvidíme :D

      Vymazat
  5. Pěkné přírůstky. :) Samantha Young patří k mým oblíbeným autorkám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Jé, tak to jsi mě potěšila, tak snad se mi budou její knihy líbit :D

      Vymazat
  6. Jen jeden den - jestli se nemýlím, bylo to i zfilmováno. Film jsem viděla a líbil se mi.

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)