neděle 15. května 2016

Knižní výzva 2016 - 40 knih


V současnosti už mám skoro přečtených 50 knih, ale teprve teď sem házím 40. No jo, to je ta lenost psát recenze :). 






31. Nicola Yoon - Všechno, úplně všechno (přečetla Elis) - recenze ZDE

32. Lisa McMann - Prokleté město (přečetla Elis) - recenze ZDE

33. Richelle Mead - Neslyšno (přečetla Elis) - recenze ZDE

34. Asa Larsson, Ingela Korsell - Neviditelný zloděj (přečetla Elis) - recenze ZDE

35. Eliot Schrefer - Vzestup a pád (přečetla Elis) - recenze ZDE

36. Susan Ee - Pád andělů (přečetla Elis) - recenze ZDE

37. Rick Riordan - Proroctví (přečetla Elis) - recenze ZDE

38. Jack London - Volání divočiny: Stopami minulých životů (přečetla Elis) - recenze ZDE

39. Heather W. Petty - Lock & Mori (přečetla Elis) - recenze ZDE

40. Neal Shusterman - Bez šance (přečetla Elis) - recenze ZDE

Jak jste na tom vy? 

10 komentářů:

  1. wow už 40 knih! Smekám před tebou, jedeš jako drak! :D :) Já se dnes dostala ke dvacáté knížce. U mě to jde trochu pomaleji ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už 50 :D jenom nestíhám psát recenze :D nebo nestíhám... jsem spíš trošku líná :D Ale 20 knih je taky super :D

      Vymazat
  2. Moc pěkná čísla i knihy - už tě doháním, jsem na 32 :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D já mám 50, ale musím dopsat recenze :D Jinak gratuluji :D

      Vymazat
  3. Já jsem teď na nějaké 45. knize, takže jupíí aspoň trochu jsem Tě dohnala :-D
    Všechno, úplně všechno, Neslyšno a Pád andělů mám na wishlistu :)
    Prokleté město u mě čeká na přečtení, tak jsem zvědavá, co z toho vypadne, protože jak jsem četla, ty jsi z toho moc nadšená nebyla :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji, šlapeš mi na paty, to abych přidala, já se teď se čtením docela flákám :D Všechno, úplně všechno a Pád andělů doporučuji všema deseti :D Neslyšno mě trochu zklamalo :D A Prokleté město už nikdy nechci vidět :D

      Vymazat
  4. Panečku, ty máš ale vražedné tempo! :D Já teď moc číst nestíhám, protože se spíš učím na zkoušky. Ale už se nemohu doškat, až budu mít prázdniny, protože snad konečně začnu více číst :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že moc ne, nějak mi teď čtení moc nejde. Já už mám po zkouškovém! :D Jo, to chápu :D

      Vymazat
  5. Gratulujem k dosiahnutej 40, je to super! :D

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)