středa 4. května 2016

Rozbalovačka (59)

Dneska mi dorazil další balíček a to s knížkou, na kterou se moc těším.



Je to můj první recenzní výtisk od nakladatelství Leda. Kniha má velmi zajímavou anotaci, která mě dost nalákala, tak jsem zvědavá, co z toho nakonec bude. 

Chystáte se číst?   

22 komentářů:

  1. Tiše závidím.:) Všichni už jí máte doma a já si budu muset počkat až do příštího týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já už se neskutečně těším, až se do knihy pustím :D Tak to přeji, ať se dočkáš :D

      Vymazat
  2. O knihe som ešte nepočula, každopádne vyzerá pomerne zaujímavo a dúfam, že taká aj bude. Teším sa na recenziu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o ní poslední dobou slyším všude :D Snad ano :D Recenzi se pokusím sepsat co nejdříve :D

      Vymazat
  3. Tu knihu taky chci. Asi si ji pořídím. http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Kniha mě taky láká, přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš se určitě na co těšit! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se těším na recenzi, tato kniha mě velmi láká a jsem si už nyní téměř jistá, že jí neodolám :) Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se přidat recenzi co nejdříve :D mě taky dost láká, tak snad bude dobrá :D Děkuji :D

      Vymazat
  7. Tahle knížka mě zaujala nedávno, když se na ni všude vyrojily recenze :) Jsem na ni zvědavá :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si všimla toho rojení :D Já jsem taky zvědavá :D Děkuji :D

      Vymazat
  8. Na tuhle knížku teď narážím skoro všude - takže opět zopakuji, že mě zaujala a ráda bych se k ní taky jednou dostala :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ní právě taky narážela úplně všude :D Tak to přeji, ať se k ní dostaneš brzy :D

      Vymazat
  9. Zrovna nedávno jsem na knihu četla recenzi :D Už ale nevím na jakém blogu (určitě jich bylo víc). Každopádně mě to už i na předchozích blozích zaujalo. :)
    Doufám, že si ji taky někdy přečtu. :)
    Jsem zvědavá, jak se bude líbit tobě. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch blogů teď bylo mraky :D Mě právě taky docela zaujala, tak jsem nesmírně zvědavá :D Snad se mi bude líbit :D

      Vymazat
  10. Teď ji vidím všude, ale moc mě neláká. Jen bys mi pak mohla prozradit, jak to dopadlo :D.

    Přeji krásné čtení :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale mě láká :D Dobře, když budeš chtít :D
      Děkuji :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)