pátek 27. května 2016

Rabování knihovny (29)

Dnes jsem měla v plánu přidat recenzi na knihu Holky někdy koušou, ale jelikož mě opět přeprala neuvěřitelně velká lenost, tak se místo toho s vámi podělím o to, co jsem si přinesla z knihovny.

U první knihy jsem se rozhodla kouknout na zoubek Severským mýtům, proto jsem sáhla po knize se stejným názvem.

Severské mýtyAutor nás s vrcholnou erudovaností a vtipem seznamuje se severskými mýty a předvádí, jak je jejich zachované podání spletité a často plné protimluvů.











A jelikož jsem byla hodně spokojená s prvním dílem Upírů z Chicaga, tak jsem si prostě musela vzít pokračování. Už se nemůžu dočkat, až se do nich pustím. 

Kousnutí páteční nociDeset měsíců poté, co upíři odhalili smrtelníkům v Chicagu svou existenci, si coby celebrity užívají pozornost hodnou hollywoodských hvězd. Jakmile se však lidé dozvědí o jejich Mejdanech – hromadných večírcích, kde upíři hodují a kam si za tímto účelem vodí smrtelníky jako dobytek – začnou obyvatelé města brousit kůly.
Nyní záleží na novopečené upírce Merit, aby se znovu spojila se svou snobskou rodinou a fungovala jako prostředník mezi lidmi a krvesaji, a aby další nechutné detaily upířího života nepronikly do médií.
Někdo si však mír mezi nimi nepřeje – někdo, kdo v sobě chová dávnou zášť…

Dvojí kousnutíKožoměnci z celé země se sjíždějí do Větrného města. Mistr upír Ethan Sullivan jako smířlivé gesto nabídl jejich vůdci velmi speciálního bodyguarda: Merit, nejnovější chicagskou upírku. Merit má chránit alfu Gabriela Keena, a když už je u toho, tak i dělat upírům zvěda. Naštěstí jí Ethan k tomu všemu nabídne i žhavé tréninky ve dvou, aby jí pomohl lépe se připravit na tuto misi…
Bohužel však po Gabrielovi někdo začne střílet a Merit se brzy ocitne v palebné linii. Bude potřebovat jakoukoli dostupnou pomoc, aby mohla vystopovat záhadného násilníka, jenže kamkoli se obrátí, narazí na vzrůstající napětí mezi nadpřirozenými bytostmi – a v neposlední řadě mezi sebou a jistým zelenookým, několik let starým upírem…



(Zdroj anotace: databazeknih.cz)

Četli jste? 

10 komentářů:

  1. Skvělé přírustky! :)
    Já pořád váhám, jestli si mám přečíst ty Upíry z Chicaga :/ :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Rozhodně se do nich pusť, jsou bezva, ale u prvního dílu musíš počítat s tím, že je to takový úvod :D

      Vymazat
  2. Jé, tak už jsi ulovila Upíry z Chicaga, na ty se chystám už skoro věčnost :) Tak pěkné čtení a jsem zvědavá co na ně řekneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ulovila i přelouskala, tohle jsou už další díly :D Rozhodně se do nich pusť, docela mě to příjemně překvapilo :D

      Vymazat
  3. První knihu sice neznám, ale Chloe Neill mám už nějakou dobu zařazenou v autorkách, které bych ráda "vyzkoušela" :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se do ní pusť, mně se ten první díl líbil :D

      Vymazat
  4. Neznám... Neznám... A neznám. Docela smutná bilance :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D U té první knihy to docela chápu, tu jsem neznala ani já :D Ale Upíry rozhodně vyzkoušej :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)