čtvrtek 4. června 2015

Dokopej se ke čtení - třetí článek

A už jsme tu zase s naším projektem Dokopej se ke čtení, tentokrát už po třetí. A jaké že knihy to máme naplánované na aktuální měsíc?



Já se tentokrát rozhodla netroškařit a vyberu si knih více, jelikož jsem 27. 5. úspěšně ukončila semestr a mám až do září v podstatě prázdniny, můžu se v červnu věnovat čtení o něco více. Ale to jsem odbočila od tématu, teď už k tomu, co jsem si vybrala ke čtení.

Magie pro každéhoFangirlJako první se chystám přečíst Fangirl (dobře, uznávám, už jsem knihu rozečetla, ale to nevadí, stejně ji do výběru zahrnu. A předem můžu říct, že jsem opět čekala něco jiného, ale čte se to poměrně dobře, víc se dozvíte až v recenzi.
Druhou knihou z mého výběru není nic jiného, než první díl série Kladiva na čaroděje s názvem Magie pro každého. Na tuhle knihu jsem neuvěřitelně zvědavá, jelikož je z pera českého autora a na ty já jsem zvědavá vždycky.
Dokonalý senHorečkaA ptáte se, co jsem vybrala jako třetí? Hned vám to prozradím, není to nic jiného, než druhý díl série Zahrada nesmrtelnosti s názvem Horečka. Když jsem se už dokopala k tomu přečíst první díl, tak si samozřejmě musím přečíst i pokračování.
To samé platí i u mého čtvrtého výběru. Dokonalý sen mě teprve čeká a já se těším na to, až zjistím, zda je lepší než předchozí díl. No, uvidíme.
Vzpomínky stínůMlhovinaJelikož jsem řekla, že nebudu troškařit, pokračuji ve výběru. Předposlední knihou, kterou si dávám za úkol v červnu přečíst je Mlhovina. Na tenhle příběh se těším od doby, co jsem na něj v Levných knihách narazila a světe div se, ještě jsem na něj nesáhla, takže chápete, že to musím okamžitě napravit.
No, a co bude tou poslední knihou? Byl to těžký výběr, ale nakonec jsem se rozhodla pro Vzpomínky stínů. Tuhle sérii mám rozečtenou snad věčnost, tak by bylo na čase, přečíst i třetí díl. Sice se mi do toho moc nechce, ale jakmile ji otevřu, určitě zase změním názor jako u předchozích dílů.

No, nabrala jsem si toho hodně, ale doufám, že to všechno stihnu.





Já na tom nejsem s časem tak dobře jako Elis, takže jsem svoje předsevzetí na minulý měsíc splnila jen z půlky. Zvládla jsem přečíst pouze životopis Benedicta Cumberbatche. 


Proto tento měsíc opět dávám do naší výzvy Kráter od Douglase Prestona. Snad ho tento měsíc zvládnu. Další knihu si pro jistotu dávat ani nebudu, protože bych byla zase špatná z toho, že jsem projekt opět nesplnila.





Tak to jsou naše plány. Jaké jsou ty vaše?

9 komentářů:

  1. Krásné knížky. Držím palce, aby se vám jejich přečtení naplnilo! :-D Já jsem si na tento měsíc dala na mě celkem vysokou laťku, protože čtení je u mě poslední dobou dost bída: http://upavlinydoma.blogspot.cz/2015/05/dokopej-se-ke-cteni-cerven-me-plany.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Taky ti držíme palce, určitě to zvládneš :) Zelená jako smaragd se čte opravdu dobře a je skvělá! Snad se ti bude líbit stejně jako mě :)

      Vymazat
  2. Moc hezké knížky. Fangirl bych si taky ráda přečetla, ale než se ta dostane do knihovny . . . Zatím mám ale doma první díl Zahrady nesmrtelnosti Past, tak už se těším, ale vzhledem k tomu, že chodím na gympl, tak toho mám teď před koncem školního roku všeho dost, takže nevím kdy se k tomu dostanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) To je jasný, ale prázdniny to jistí :)

      Vymazat
  3. Držím palce, aby se to povedlo :) Marťo, nic si z toho nedělej, taky jsem na tom s časem bledě. A Elis, ty to určitě zvládneš, čteš jako mašina :D A teď budeš určitě číst ještě víc, když máš volno. Já se taky na prázdniny těšila, že budu víc číst, ale bohužel... :D Sehnala jsem si brigádu, za což jsem ráda, ale budu pracovat dvanáctihodinovky, což bude pořádný žrout času :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc! :) No vždykcy, když mi Elis píše, že už přečetla další knihu, stydím se jak blázen, protože začínám vážně zaostávat :D. Ale doufám, že zvládnu aspoň ten Kráter :D. Mám stejný problém, dělám od 9 do 20 a domů se dostávám tak o půl 9, takže když dorazím domů, najím se a jdu si lehnout :D

      Vymazat
    2. Děkujeme za držení palců :D prý jako mašina, tak to mě pobavilo :D. No nevím, jestli budu číst víc, uvidíme :D.

      Vymazat
  4. Prajem veľa času na čítanie a nech sa knihy páčia, z týchto som čítala iba Horúčku, tak som zvedavá čo na ňu povieš :-) Mojimi kniha, ktoré chcem najbližšie prečítať je napríklad Oheň od Elfgrenovej, ďalej pár dielov Zaklínača, ktoré mi už dlhšie ležia doma a tak rôzne, kníh na nočnom stolíku je viac než dosť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :D Na Horečku jsem zvědavá, doufám, že se mi bude líbit :D. Jé, Zaklínač, toho jsem už kdysi četla, ale uvažuji nad tím, že bych ho přečetla znovu :D.

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)