pondělí 22. června 2015

Spolupráce s nakladatelstvím Host

Nakladatelství HOSTSpolupracujeme s dalším nakladatelstvím!





Hrdě oznamujeme, že další spolupráce je na světě a jak jste si již určitě všimli, týká se nakladatelství Host, které vydává naprosto skvělé knížky.
Máme neskutečnou radost a moc za tuto spolupráci děkujeme.
A vy, milí čtenáři, se můžete těšit na nejrůznější novinky, akce a recenze spojené s nakladatelstvím Host.

15 komentářů:

  1. Moc gratuluju! :) Taky jsem dostala tu příležitost, ale pouze co se týče e-booků, a ty mi nevyhovují, takže jsem bohužel odmítla :(

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji :)
    I já nedávno navázala spolupráci, ačkoliv jen v rámci e-knih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :D
      My taky jenom v rámci e-knih, ale stejně jsme neskutečně rády :D

      Vymazat
  3. Rovněž gratuluji!
    Také jsem nedávno s tímto nakladatelstvím navázala spolupráci a musím říct, že jsem nad míru spokojená. Úžasná komunikace a celkově celá spolupráce. No a ty jejich knihy .......

    OdpovědětVymazat
  4. Blahopřeji. :) První nalkadatelství, se kterým jsem navázala spolupráci a je to perfektní. Mají skvělé knihy, akorát škoda, že posílají jenom e-booky, to mě trochu odrazuje, protože nejsem jejich velkým fanouškem, takže spolupráce není, tak intenzivní, jako bych si přála.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :D U nás byl první Fragment, který si také nemůžu vynachválit. Mně e-knihy nevadí.

      Vymazat
  5. Gratulujem, určite vám to urobilo veľkú radosť :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)