pondělí 1. června 2015

Knižní shrnutí - květen 2015

A už i Květen je za námi. Nezdá se vám, že ten čas tak strašně letí?

Počet přečtených knih: 12

Celkový počet přečtených stránek: 4 112

Nejčtenější nakladatelství: Fragment




Hm, 12 knih, to vůbec není špatné na to, že bylo zkouškové, co? :D Ale dost zdržování a přejděme k samotným kategoriím:

Autor měsíce: Lauren DeStefano za ten bezvadný dystopický svět, který se jí podařilo vytvořit.

Kniha měsíce: Sice to není jednoduché rozhodnutí, ale tady volím Esej o tragédii, ta kniha mě prostě dostala. Rozhodně ji doporučuji k přečtení.

Mužská postava měsíce: Neřekla bych, že mužští zástupci v mém výběru byli něco extra, ale někoho vybrat musím, takže asi Percy Jackson, ten mě vážně bavil.

Ženská postava měsíce: Sascha Duncanová z Otrokyně citů. Ta měla skvělou osobnost, navíc se musela každý den potýkat se svojí "nedokonalostí"... Podle mě si tohle umístění zaslouží.

Záporák měsíce: Eh, moje hlava děravá. Chtěla jsem vám napsat, že se rozhoduji mezi jedním ze strýčku z Počátku, ale vážně si už nevzpomínám, jak se jmenuje, no, ale to stejně nevadí, protože jsem nakonec vybrala Héru z Antibohyně. To co v knize předváděla, bylo vážně něco.

Pár měsíce: Tak tentokrát tuhle kategorii trošku pozměním na trojici měsíce, a to Jennu, Cecily a Rein, protože se mi vážně líbilo, když holky spolupracovaly.

Překvapení měsíce: Tak milým překvapením pro mě bylo Prvních 100. Nečekala jsem, že mě kniha tak chytne, když jsem na ní všude četla spíše negativní recenze.

Zklamání měsíce: Jednoznačně Čistý. Kniha mě moc nebavila, musela jsem se do čtení nutit, a na to, jaký kolem ní byl poprask, moje očekávání vůbec nesplnila.

Nejhezčí obálka měsíce: Nejspíš Oživovatel, protože jsem si tu knihu nejprve zamilovala jenom díky ní. A víte, že je i interaktivní?

Nejhorší obálka měsíce: Tohle je snad nejhorší kategorie, protože se mi obálky většinou líbí. Ale tady volím Otrokyni citů, přeci jenom ta obálka mohla být lepší, no ne?

Nejsympatičtější postava měsíce: Vážně nevím, koho vybrat, protože mi žádná z postav vyloženě nepadla do oka. Ale když si musím vybrat, tak asi Never z Oživovatele, ten chlapík byl fakt třída.

Nejotravnější postava měsíce: Cecily z Pasti, i když ji docela chápu, stejně byla otravná.

Jak jste na tom vy? Jste se svým výkonem v předchozím měsíci spokojení? 

10 komentářů:

  1. Na Past se chystam a Pocatek a Otrokyni citu bych si rada sehnala. Precetla jsi toho dost, obdivuju :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Past a Otrokyni citů doporučuji, ale Počátek mě docela zklamal, ale třeba tobě se bude líbit víc :D Děkuji

      Vymazat
  2. Esej o tragédii chválí fakt naprosto každý, ale i přes tu tunu pozitivních recenzí pořád tvrdím, že mě ta knížka vůbec neláká :D
    A koukám, že Héra je tak trochu mrcha všude, v Percy Jacksonovi je taky na zabití :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to je chyba. Já si taky myslela, že se mi nebude líbit a chtěla jsem si ji přečíst jenom kvůli obálce a teď si ji nemůžu vynachválit :D
      No jo :D tak to jsem zvědavá, co vyvede v Percym :D

      Vymazat
  3. Past je naprosto bombastická kniha! :-)

    http://deathless-ginger-wight.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný výber kníh, čítala som iba Pascu, ale inak som o mnohých knihách počula, veľmi dobrý výber :-) A zaujímavé zhrnutie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Většinu knih z tohoto shrnutí můžu jenom doporučit :D

      Vymazat
  5. Přečetla jsi toho hodně :) Já jsem četla jen Past a Zloděje blesků :) Percy se hned zařadil mezi mé oblíbené postavy :) Počátek se zrovna chystám číst, snad mě nezklame :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, taky jsem se divila :D Past i Zloděj jsou skvělé knihy a Percyho jsem si taky docela oblíbila :D. Tak přeji, ať se ti Počátek líbí víc než mně :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)