pátek 12. června 2015

Rozbalovačka (9)


A máme tu nejspíš poslední balíček, co mi v červnu přijde, protože jsem stále ještě nedočetla knihy ve své knihovně, tudíž jsem si dala zákaz nakupování.
Ale když je dneska ten read-a-thon, tak jsem si přece musela koupit nový čtivo, no ne? 







A tady už ho máme.


Hádám, že už víte, co bude tou první knížkou...


... přesně tak, 6. díl Kladiva na čaroděje a já slibuji, že se dneska/zítra konečně pustím do prvního dílu.


A druhou kráskou je Ostrov lhářů. Strašně si ho chci přečíst už od doby jeho vydání, ale stále jsem s koupí (kvůli svému zákazu) váhala, ale teď jsem prostě neodolala. A mám v plánu ho během read-a-thnou rozečíst, ne-li celý přečíst :D.

Máte také zálusk na jednu z těchto knih? 

8 komentářů:

  1. Kladivo na čarodějnice mě lákalo už na Veletrhu. Taky bych do něho šla, ale mám těch knih tolik, že nestihám a Ostrov lhářů vypadá jako zajímavá kniha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě celá série taky lákala už děsnou dobu, takže se už těším, až se pustím do prvního dílu. A i na Ostrov lhářů se neskutečně těším :D

      Vymazat
  2. Já se na Ostrov lhářů tak strašně moc těším! Mám ještě dva recenzáky, ale hned potom se do něj chci pustit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :D A hned zítra se do něj pustím :D To já poslední recenzák dočetla dneska :D

      Vymazat
  3. Kladivo poznám, Ostrov nie, každopádne nečítala som ani jedno, tak prajem príjemné čítanie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na celou sérii Kladivo na čaroděje i na Ostrov je spousta chvály :D Děkuji :D

      Vymazat
  4. Co dodat, Ostrov lhářů mě zasáhl přímo do srdce a jen těžko můžu popsat, jak silným dojmem na mě příběh zapůsobil :) Jsem zvědavá, jak se ti kniha bude líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se mi bude taky tolik líbit, za do půl hoďky se na něj chci vrhnout :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)