středa 24. června 2015

Rozbalovačka (11)

Tak jsem zase jednou zhřešila a objednala si další knížky od Knižního klubu. Je to se mnou vážně špatné. Ale odolejte tak úžasným knihám! Každopádně, když už jsem zase porušila svoje předsevzetí, že si nekoupím další knížky, dokud nedočtu ty ze své knihovny, alespoň Vám ukážu, co jsem ukořistila :).



 Tak jdeme na to :). Knížek jsem objednala krásných 5, ale 2 z toho jsou pro mého taťku, tak ten pocit viny není zase tak hrozný. 


Tak jdeme rozbalovat :). Jste napjatí? Já tedy byla, i když jsem věděla, co v balíčku bude :D.


Heč! Já už vidím první knihu!
 

Ale začneme knihami pro taťuldu :). Má moc rád Františka Nepila, takže pro něj byla volba v časopisu KK naprosto jasná.
 

 Už Vás ale nebudu dál napínat a ukážu Vám, co jsem si objednala pro sebe :).
A jsou to... Hunger Games!
Přiznávám, že donedávna jsem je ani neznala. Ale když jsem jednou spala u Elis, koukaly jsme se na 1. a 2. film HG a byla jsem z nich nadšená. V tu chvíli jsem se rozhodla, že si knihy prostě musím přečíst :). A to pokud možno dřív, než uvidím Sílu vzdoru.


 Tak ještě všechny naše přírůstky pohromadě :). Mám z nich obrovskou radost!


Tak to je ode mě pro dnešek vše. Doufám, že mi to nakupování zase na chvíli bude stačit :).

13 komentářů:

  1. Pekné prírastky, verím, že tatinovi sa budú knihy páčiť. A HG je dobrá séria :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé přírůstky, ale jak to, že jsi ještě nečetla Hunger Games? :O To musíš co nejdřív napravit, moje nejzamilovanější série! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já vím, je to ostuda :D. Moje čtecí plány jsou dočíst Kráter, pak Nejkrásnější a hned potom se vrhnu na Hunger Games :D Slibuju! :)

      Vymazat
  3. Krásné přírůstky. Nečetla jsi HG? Tak to musíš rychle napravit. :) Knížky jsou desetkrát lepší než filmy. Určitě potom napiš recenzi, nebo alespoň nějaké hodnocení, ať vím, jak se ti to líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Nečetla :D, ale slibuju, že to brzy napravím :). To věřím, v převážné většině jsou knihy lepší než filmy :) a vím to i podle toho, co mi při sledování filmů říkala Elis :D. Recenze určitě napíšu :).

      Vymazat
  4. Tyto sliby moc dobře znám, ale ony nejdou splnit! :D Jinak krásný balíček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde o to, jaké sliby myslíš :D. Sliby, že si nebudu kupovat další knihy, než přečtu ty, co mám doma, opravdu splnit nejdou :D, ale to, že si kniky přečtu, to je jasná věc :D. Děkuju :D

      Vymazat
  5. Skvělé přírůstky :) Hunger Games ti velice závidím. :)
    http://readingwithlu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Jsem moc ráda, že jsem se pro ně odhodlala :), třeba si taky jednou uděláš radost :)

      Vymazat
  6. Krásné knihy.Já jsem ještě Hunger Games nečetla ani neviděla,ale poslední dobou zjišťuji,že by to měla napravit :-D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). No podle filmů určitě stojí za to, si knihy přečíst :)

      Vymazat
  7. Znám a četla jsem akorát Hunger games. Je dobré mít celou sérii takhle hezky pohromadě :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)