pátek 5. června 2015

Rozbalovačka (8)


První červnový balíček je tu!









Balíček od Fragmentu s recenzními výtisky


Už se klubou...


A tady už je první, Erebos, na který jsem hodně zvědavá, protože Saeculum od stejné autorky, jsem si zamilovala.


Druhý díl Dračích očí. První díl byl takový průměr, ale slyšela jsem, že tenhle je lepší, tak uvidíme.


A druhý díl Percyho Jacksona, u téhle série se nebojím, že by mě zklamala, takže už se opravdu těším, až se pustím do čtení.

Četli jste nějakou z knih? 

14 komentářů:

  1. Erebos je výborná kniha, teda ja ju hodnotím naozaj vysoko a dobre, dúfam, že sa bude páčiť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě ho čtu, ale nejde mi to tak rychle, jak jsem předpokládala, tak snad se dokážu začíst :D

      Vymazat
  2. Erebos je skvělý, Saeculum se mi sice líbilo víc, ale opravdu jen o fous :) A u Percyho se opravdu nemusíš bát, mě se druhý díl líbil snad ještě víc než první :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se zatím taky Saeculum líbí o něco víc, ale ještě to nemůžu pořádně posoudit, protože jsem teprve asi na 100 stránce. A na Percyho se strašně moc těším :D

      Vymazat
  3. Krásné knihy,Erebos vypadá hodně dobře :O :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Souhlas, obálka je úžasná a já mám kvůli té knize chuť pustit si nějakou hru :D

      Vymazat
  4. Četla jsem Erebos, ten se mi líbil, stejně jako všechny ostatní knížky od Ursuly Poznanski. Je to naprosto skvělá knížka. Na mém blogu je recenze. Percyho jsem četla taky, ale už je to několik let zpátky, takže si přímo tenhle díl moc nepamatuji, ale celkově se mi série líbila. Dračí oči mě nijak nelákají.
    Užijte si knížky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od ní zatím přečetla jenom Saeculum a to zbožňuji, teď čtu ten Erebos a na Pět se chystám :D. Já myslím, že Percy nezklame :D
      Děkuji :D

      Vymazat
  5. Na Erebos jsem taky koukala, protože Saeculum se mi hodně líbilo! A Percyho můžu jenom doporučit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Saeculum bylo o něco lepší, ale Erebos je taky výborný. A Percyho už čtu :D

      Vymazat
  6. Saeculum se mi hodně líbilo, ale nevím jestli se mám pouštět do Erebosu.
    A druhým dílem Dračích očí jsem byla upřímně zklamaná no :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky, ale Erebos také stojí za přečtení, i když je o něco málo horší, než Saeculum...
      Ehm, no tak to jsem zvědavá, jak se budou líbit mně :D

      Vymazat
  7. Erebos je skvělý, mám ho moc ráda! A Saeculum jsem zatím ještě nečetla, ale určitě to někdy plánuji.
    Avšak Dračí oči ani Percy Jackson mě zatím nelákají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak honem to napravit, Saeculum je výborná kniha :D. Percy je taky skvělý, a Dračí oči právě louskám, ale připadají mi lepší, než první díl.

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)