pondělí 15. června 2015

Knižní výzva - 70 knih


Další desítka je pokořená a my se pomalu blížíme k cíli.









61. Julianna Baggott - Čistý (přečetla Elis) - recenze ZDE

62. Nalini Singh - Otrokyně citů (přečetla Elis) - recenze ZDE

63. Lauren DeStefano - Past (přečetla Elis) - recenze ZDE 

64. Ally Condie - Dokonalý pár (přečetla Elis) - recenze ZDE

65. Zoe Sugg - Girl online (přečetla Elis) - recenze ZDE

66. Rainbow Rowell - Fangirl (přečetla Elis) - recenze ZDE

67. Ursula Poznanski - Erebos (přečetla Elis) - recenze ZDE

68. Rick Riordan - Moře nestvůr (přečetla Elis) - recenze ZDE  

69. Kristina Hlaváčková - Černý jezdec (přečetla Elis) - recenze ZDE

70. Jiří Pavlovský - Magie pro každého (přečetla Elis) - recenze ZDE

Pochlubte se, jak jde plnění výzvy vám?  

10 komentářů:

  1. Páni, to je výborné gratulujem! :D

    OdpovědětVymazat
  2. No teda, já jsem někde sotva na čtyřiceti. :D Překvapilo mě, že píšete recenzi na úplně každou knížku, to já opravdu nedávám. :) Jinak, blahopřeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme na to dvě :D No jo, když už je přečteme, tak ať z toho máte i něco vy :D Děkujeme :D

      Vymazat
  3. Fakt skvělý výsledek, já tolik knih nestíhám :D

    OdpovědětVymazat
  4. V seznamu vidím aspoň 5 knih, které si chci přečíst! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak neváhej a pusť se do nich, většina se mi líbila :D

      Vymazat
  5. Moc pěkně ti to odsýpá, výzvu brzy pokoříš :) Gratuluju :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)