úterý 2. června 2015

Měsíční chvástačka - květen 2015

Tak musím říct, že jsem se s tím nakupováním knih v předešlém měsíci zase pěkně předvedla.
Ukořistila jsem pěkných 14 knih, sice jste je už viděli v Rozbalovačkách, ale druhý pohled ničemu neuškodí, ne? Ale konec zdržování, jdeme se podívat, na moje nejnovější přírůstky.

PS: Omlouvám se za kvalitu fotek, všechny jsou pořízené mobilem.   


Jako první jsem si pořídila čtyři díly série Kladivo na čaroděje. Jsem na ně hodně zvědavá a snad si brzdy najdu čas na to, abych se mohla pustit do čtení. 


Jako další dorazily recenzní výtisky, za něž moc děkuji nakladatelství Fragment:




Pak mi to nedalo a já si musela pořídit další sérii, tentokrát Křídla, což je opět jedna ze sérií, které jsem ještě nestihla začít číst. 


A aby toho nebylo málo, musela jsem dokoupit ještě další tři knihy, a to Girl online


pátý díl série Kladiva na čaroděje a Fangirl.


A to je za květen všechno. V červnu moc nových knih nechystám, jelikož jsem se rozhodla, že nejprve dočtu to, co mi leží v knihovně, tak mi držte palce, abych tohle předsevzetí dodržela :).

A co za nové přírůstky máte vy? 

13 komentářů:

  1. Páni to jsou krásné knihy.Nejvíce bych chtěla mít doma asi Girl Online,FanGirl a Křídla :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Girl online docela šla, od Fangirl jsem čekala víc a Křídla jsem zatím nečetla :D

      Vymazat
  2. Sérii Křídla jsem nedávno dočetla a je fajn. :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, co na ní budu říkat já, ale docela se na ní těším :D

      Vymazat
  3. Pekne :D Ja by som si z nich strašne chcela prečítať Girl online, Fangirl a tiež sa konečne pustiť do Percyho Jacksona, ale nejak nie je čas nazvyš.
    Ja som zas zaznamenala prírastok v podobe Selekcie a už som ju aj dočítala, takže teraz si idem zohnať Elitu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se na Percyho těšila strašnou dobu a konečně se mi naskytla příležitost si ho přečíst a je fajn :D.
      Selekce je parádní kniha a Elitu bych také ráda sehnala :D

      Vymazat
  4. Nečítala som žiadnu z kníh, ale vyzerajú skvele, máš naozaj pekné prírastky do knižnice :-) Dračí oči by som si veľmi rada prečítala, príbeh vyzerá dobre a kniha má krásnu obálku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v podstatě taky ne, ale už na tom pracuji :D Dračí oči mě trochu zklamaly, byl to průměr, ale s obálkou souhlasím :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)