sobota 20. června 2015

Recenze: Hrej hráčem

The Love Game (The Game, #1)Autor: Emma Hart
Počet stran: 248
Série: The Game
Díl v sérii: první
Nakladatelství: Galatea

Rok vydání ČR: 2013
"Ten kluk by potřeboval lekci, aby zjistil, jaké to je, když si s ním někdo zahrává. Aby na vlastní kůži poznal, jak to bolí, když se s někým vyspí a on ho pak odkopne." 



Emma HartBěhem dne se obléká do pláště a říká si Super Máma, protože musí zápasit s dvouletým potomkem a dalším, který se chystá na svět. V noci však plášť superhrdinky odloží, naplní si sklenici džusu a píše knihy.
Ráda píše o kouzelných věcech, polibcích a všem, co se hodí do jejích příběhů. Musí v nich povinně vystupovat sarkastické a vtipné postavy a stejně tak i sexy chlapi. Zrovna teď Emma pracuje na takovém množství knih, že se to snad ani nedá spočítat. Hrozně ráda je něčím zaměstnaná - teda pokud nejde o umývání nádobí. Ale zrovna během této neoblíbené činnosti přicházejí k životu její nejlepší nápady...
(zdroj: http://www.databazeknih.cz/zivotopis/emma-hart-60237)

Jedna hra, která všechno změní. Maddie studuje na kalifornské univerzitě a je přesvědčená, že nesnáší místního playboye Bradena, který střídá holky častěji, než ponožky. Připomíná jí totiž jejího bratra, který myslí jen sám na sebe a lidem okolo ničí životy.
Proto se Maddie s kamarádkami rozhodnou pro pomstu, která spočívá v tom, že se má Braden do Maddie zamilovat a ona ho pak odkopne. Všechno vypadá na jednoduchý plán, jenže to ještě holky netuší, že kluci připravili vlastní hru...



Celá série The Game mě už hodně dlouho lákala, jelikož se mi líbila obálka, ale přesto jsem ji neustále odkládala. To se ale teď změnilo a já se na ni vrhla. 

Hned na úvod musím říct, že se kniha četla velmi dobře, příběh nebyl nijak složitý, ale přesto dokázal pobavit a vy si u knížky odpočinete. Vlastně je to taková záležitost na jedno odpoledně.
Pokud vám nevadí, že hned od začátku, až na nějaké výjimky, které nejsou v příběhu nijak důležité, budete vědět, jak bude celá kniha probíhat i to, jak skončí, rozhodně ji doporučuji k přečtení.
Líbilo se mi, že nám autorka poskytla možnost dívat se na příběh jak z pohledu Maddie, tak i z pohledu Bradena. Jelikož oba hráli hru a oba si byli jistí, že vyhrají, nabízelo se nám mnoho komických situací. A přesně na to Hrej hráčem vsází. Vtip a jednoduchost tu hrají hlavní roli a jako bonus se nám dostane i nějaká ta romantika.

Maddie jsem měla docela ráda, líbilo se mi, jak se z takové té nervózní holky proměnila na hodně sebevědomou postavu, která se dokázala postavit i tomu, čeho se nejvíc bála. I když na konci jsem měla chuť ji trochu profackovat, protože se chovala naprosto pitomě!
Bradena jsem si také oblíbila. Bylo zajímavé sledovat, jak se v průběhu celého příběhu mění. Na druhou stranu bych s ním asi nevycházela, kdyby se vyskytoval někde v mém okolí.

I když zrovna nepatřím mezi fanoušky romantických knih, tahle se mi líbila. Je to skvělé čtení na léto, takže pokud někdo ještě doplňuje seznam knih, které si chce přečíst, doporučuji tam dopsat i tuhle.  

HODNOCENÍ

Kniha: ♥ ♥   

Obálka: ♥ ♥   

6 komentářů:

  1. Já taky nejsem nijak velký fanoušek romatických knih, ale když píšeš, že se ti líbila, za pokus určitě stojí :)
    Povedená recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to spíš takové odpočinkové čtení, ale docela pobaví. Přesně tak, myslím, že za pokus stojí :).
      Děkuji :D

      Vymazat
  2. Nápad nie je zlý, väčšinou ho poznáme z filmov ale v knihách sa až tak nevyskytuje. Je dobré, že sú v knihe pohľady oboch hlavných postáv, ale tá predvídateľnosť by mi zrejme prekážala :-) Fajn oddychovka, aj také knihy sú potrebné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně můj názor :D Jednou za čas se musí něco podobného přečíst :D

      Vymazat
  3. Vypadá to skvěle:) Určitě se po ní kouknu!

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)