neděle 10. května 2015

Bout of Books Read-a-thon!

Bout of BooksTak jsem se nakonec také nechala zlákat. Jen nevím, jak to budu stíhat, ale snad si nějaký ten čas na pár stránek denně najdu :).












Zítra startuje už třináctý Bout of Books Read-a-thon a účast je opravdu velká a ještě je možnost se přihlásit, takže kdo máte zájem, neváhejte.
Read-a-thon probíhá od 11.5. do 17.5.

Ale teď už k tomu, co bych ráda zvládla přečíst. Jelikož až do středy moc času mít nebudu, tak to moc dobře nevidím, ale i přesto se daný cíl pokusím splnit. 

Co bych ráda dočetla? 

Počátek od J. Khoury. Tuhle knížku mám už nějakou dobu rozečtenou, ale ten začátek byl tak strašně rozvleklý, že se mi nějak nedaří začíst se. A protože jsem teprve na sté stránce, hádám, že to do zítra nestihnu přečíst, takže tohle je můj cíl č. 1.








Co bych ráda přečetla? 

A co bych ráda rozečetla? 
Tady jsem se ještě tak úplně nerozhodla, tak uvidím, jak se mi bude dařit. 

Ještě bych si stanovila jeden podcíl, a to přečíst minimálně 100 stránek denně, tak snad se mi bude dařit. 

A co vy? Zúčastníte se read-a-thonu? A pokud ano, jaké jsou vaše plány? 

8 komentářů:

  1. Já to do prázdnin nedám. Kvůli škole a práci nemám prostě šanci se do žádného thonu zapojit, protože bych nesměla spát, abych toho přečetla víc než normálně :D Ale držím ti palce, aby jsi stihla to, co chceš :) Pekáč buchet zbožňuju naproto maximálně a je to uzounká knížka, kterou zhltneš na posezení. Percy je sice bichle, ale zase má velká písmenka, takže taky žádný problém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi zrovna tenhle termín moc nehodí...a už začíná to, že si radši čtu, než abych se učila na zkoušky...
      Děkuji :D Pekáč buchet mám v plánu jako první a na Percyho se děsně těším :D

      Vymazat
  2. Super, nechala ses zlákat! :D Tak jse zvědavá, jak se ti čtení podaří a držím palečky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechala a už toho začínám litovat :D Taky ti držím palce :D

      Vymazat
  3. Prajem príjemné čítanie a čo najviac voľného času :D

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)