pondělí 11. května 2015

Rozbalovačka (5)


Ztracený balíček byl konečně dohledán, takže se můžu pochlubit s další rozbalovačkou. 








Musela jsem oblítat 3 pošty, než se mi konečně balíček dostal do rukou, naštěstí, obsah mi všechno vynahradil a já ihned zapomněla na to, jak naštvaná jsem byla :).


Musím podotknout, že byl opravdu perfektně zabalený.


A tady už je máme. Už se nemůžu dočkat, až se pustím do čtení.


Na knihu Dračí oči jsem strašně zvědavá, opět je to od české autorky a jelikož jsem měla pocit, že české autory poněkud zanedbávám, snažím se to poslední dobou napravit.


Další "domácí" autor. Na tuhle knihu jsem slyšela jen samou chválu, tak se chci přesvědčit, že je opravdu tak dobrá, jak všichni tvrdí.


A poslední knihou je první díl série Percy Jackson. Už strašnou dobu jsem se chtěla pustit do čtení této knihy a konečně jsem si našla čas.

Četli jste nějakou z těchto knih? Pokud ano, podělte se v komentářích o názory. 

6 komentářů:

  1. Na Dračí oči se do budoucna taky chystám, Pekáč buchet je opravdu naprosto parádní a roztomilý, a k Percymu nemám co dodat :D Je zkrátka skvělý a jsem ráda, že už ho mám doma komplet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já jsem na Dračí oči zvědavá, vůbec nevím, co mám čekat :D. A doufám, že se mi Pekáč buchet bude také líbit a s Percym souhlasím, sice jsem ho zatím nečetla,ale filmy jsem viděla a jsem spokojená :D Tak to ti závidím, taky bych komplet brala :D

      Vymazat
    2. Ale tak to bacha, filmy mají s knihou společný jen hrubý základ, jinak je to něco úplně jiného! :D

      Vymazat
    3. Na to jsem celkem u filmů podle knih zvyklá, ale stejně si myslím, že se mi kniha bude líbit :D

      Vymazat
  2. Krásne prírastky, veľmi rada by som si prečítala Dračie oči, takže tie ti závidím :D Uži si čítanie, teším sa na recenzie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D vůbec nevím, co od Dračích očí čekat, takže jsem zvědavá :D Ještě jednou děkuji :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)