pátek 22. května 2015

Rozbalovačka (7)


Aby toho nebylo málo, tak mi dnes přišel ještě jeden balíček. A co za poklady v něm bylo? 








Opět krásně zabalené.


A tady už jsou první dvě, 5. díl Kladiva na Čaroděje (ano, pomalu kompletuji celou sérii, aniž bych si přečetla aspoň jeden díl) a Fangirl.
 

A další knihou je Girl online, když jste si ji všichni na Světě knih kupovali, tak jsem přeci nemohla zůstat pozadu, každopádně jsem na ní zvědavá.

Tak a tímto balíkem si oficiálně zakazuji nakupovat knihy, dokud nepřečtu vše, co mám ve své knihovně. Jelikož počty mých nepřečtených knih dosáhly 60, rozhodla jsem se s tím něco udělat... jsem zvědavá, jak dlouho mi tohle předsevzetí vydrží.

Četli jste nějakou z knih nebo se na ně teprve chystáte? 

13 komentářů:

  1. Krásné knihy...Girl Online ti opravdu závidím,ale Fangirl by také nemusela být špatná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Na obě knihy se už těším, teď si ještě udělat čas na jejich čtení :D

      Vymazat
  2. Ty jsi fakt dobrá :D Nakoupíš celou sérii, aniž bys zjistila, jestli se ti to bude líbit :D
    Ale Girl Online ti závidím! :) Sice jsem po ní ze začátku moc netoužila, ale už spoustu lidí mě na ni nalákalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo no... ale ještě nemám celou sérii, pořád mi některé díly chybí :D A s tou Girl online jsme na tom podobně :D

      Vymazat
  3. Těším se, až si jednou přičtu Fangirl i Girl Online! Obě knížky mají užasné obálky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé knihy :). Po Girl Online ale vůbec netoužím, rozčilují mě, jak ji všude propagují s tím heslem, že za první týden se prodalo více výtisků než Harryho Pottera. Jak to vůbec mohou srovnávat? :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To samé mám s J. Greenem, kvůli tomu, jak ho bylo všude hodně, se mi nějak od něj nechce nic číst. Jinak to srovnání Girl online a HP není zrovna nejlepší :D

      Vymazat
  5. Krásné knihy, Fangirl mám doma v angličtině a ještě jsem se k ní nějak nedostala, mám z její četby trochu strach ....
    Girl online jsem nedávno držela v rukou, když jsem navštívila knihkupectví, však nakonec jsem si koupila jinou knihu ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já Fangirl málem omylem koupila v angličtině, ale naštěstí jsem po sobě ještě jednou kontrolovala objednávku a na tu chybku přišla :D. To určitě zvládneš :D
      To se mi taky stává často, ale přesto jsem na Girl online zvědavá :D

      Vymazat
  6. Pekné knižné prírastky, najmä Kladivo na čarodejnice :D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné přírůstky :) Na Girl Online se taky těším :)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)