neděle 3. května 2015

Dokopej se ke čtení - druhý článek

Jelikož se nám minulý měsíc tento projekt vydařil a vše, co jsme si uložily k přečtení jsme přečetly, rozhodly jsme se v tomto projektu pokračovat i nadále. Takže, kterým knihám se v květnu nevyhneme?


Ach jo, určitě tušíte, jak obtížné je vybrat ty vyvolené knihy, když jich máte po ruce opravdu velkou, nepřečtenou hromadu. Jasně, mohla bych jich vybrat víc, ale jak se znám, tak bych to nedodržela, takže se opět budu držet osvědčených dvou vybraných.

... asi o hodinu později...

No dobře, už mám vybráno. Takže pro měsíc Květen jsem vybrala následující knihy:

Past od Lauren DeStefano mi leží v knihovně už snad věčnost. Všichni v mém okolí si knihu chválí, tak snad se mi bude líbit také.
Druhou knihou je Dokonalý pár. Přiznám se, už jednou jsem ji měla v ruce, přečetla jsem stránku, a pak jsem knihu odložila, protože jsem se těšila na jinou knihu, tak jsem začala číst tu a od té doby jsem na Dokonalý pár tak trošku zapomněla, takže je na čase to napravit.




Další své favority jsem měla už chvíli vybrané, takže mi vybírání netrvalo tak dlouho jako Elis. Pro jistotu jsem také zůstala jen u dvou knih, a to:

Kráter od Douglase Prestona, protože prostě miluju tu obláku a podle anotace to bude opravdu parádní kniha, tak doufám, že mě nezklame.
Jako druhou knihu jsem si vybrala životopis brilantního herce, kterým není nikdo jiný než Benedict Cumberbatch, od autora Nigela Goodalla. Neskutečně se na knihu těším, protože Benedict je opravdu geniální herec.




Tak to jsou naše plány. Jaké jsou ty vaše?

4 komentáře:

  1. Já jsem se rozhodla, že si tenhle měsíc nenaberu tolik recenzáků a nekoupím si žádnou novou knihu, takže se mi už daří číst knihy, co mám doma :D Teď už čtu dokonce druhou, kterou jsem ještě nečetla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, abys to předsevzetí dodržela :D Obzvlášť to o tom nekupování knih bude obtížné :D.

      Vymazat
  2. Dokonalý pár som akurát dočítala a myslím, že ma aj sklamal. Nebol vyslovene zlý, námet bol super, len tie rozhodnutia hlavnej hrdinky sa mi nepáčili, ale to je asi vecou názoru ;)
    Moje plány : dočítať V znamení ametystu, potom sa pustiť do Bieleho tigra a nakoniec sa teším na moju prvú knihu od D. Dána - Beštia :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Dokonalého páru zrovna moc neočekávám, takže snad zklamaná nebudu :). Pěkné plány, tak přeji pěkné čtení a ať stihneš přečíst vše, co máš naplánované :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)