sobota 2. května 2015

Měsíční chvástačka - Duben 2015

Po měsíčním shrnutí nesmí chybět chvástačka, takže, co že se nám to s Marťou povedlo za měsíc duben ukořistit?
Já nastřádala 13 knih a Marťa 6.






Konec zdržování a vrhneme se na prohlídku.


Na závěr série Hon jsem se neskutečně těšila a byl naprosto skvělý, kdo nečetl, doporučuji napravit.


Do hledáčku se mi také dostala série Gorian, na kterou jsem si ještě bohužel nenašla čas, abych si knihy přečetla. Ale pokud jste četli, podělte se o názory. 


Říkám to pořád, ale řeknu to i teď. Těm obálkám Spirit animals se prostě nedá odolat. 


Po tom, jak skončil druhý díl série Kroniky kambionů jsem si prostě ten třetí nemohla nechat ujít. Kdo četl, tak chápe :). 


Na tyhle tři knihy se už strašně těším. Je až podivuhodné, jak některé recenze dokáží navnadit. 


Na tuhle knihu jsem slyšela hodně kladných recenzí a když jsem zjistila, že je z pera české autorky, rozhodně v mé sbírce nesměla chybět. 


Na tyhle dvě knihy jsem také opravdu zvědavá, tak snad si brzy najdu čas na jejich přečtení. 


Jelikož mám už první díl téhle série (a ještě stále jsem se nedostala k tomu, ho přečíst), tak když jsem narazila v Levných knihách na druhý díl, rozhodně jsem ho tam nemohla nechat. 

A to je ode mě vše, ale pokračujeme knihami, které shromáždila Marťa:

Já jsem bohužel nashromáždila jen 6 knih a ty už jsem vám jednou představovala v Rozbalovačce, ale ráda je připomenu :).


Jako první je tu Marťan. Knihu jsem už přečetla a je naprosto bombastická! Nemohla jsem se od ní odtrhnout!


Další kniha pro děti :). Moc krásná.
 
A následují 4 knihy ze série Úžasná Zeměplocha!
Maškaráda, Těžké melodično, Otec prasátek a Zajímavé časy. Od Terryho Pratchetta miluju všechny knihy, ale nejvíc se asi těším na Maškarádu, kterou jsem měla možnost vidět v divadle (děkuju Eli) a Otce prasátek, na kterého jsem slyšela jen samou chválu.






Doufáme, že jste byli při sběru knih stejně úspěšní jako my!

17 komentářů:

  1. Pěkný článek. :)

    http://behindthebookshelfcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Máte teda plno knih. jediné které jsem četla jsou od Pratcheta.

    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Elis jich má o něco víc než já, ale i tak je to dost. Pratchett je skvělej :)

      Vymazat
  3. Krásné knihy. Ráda bych si přečetla sérii Hon. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně se do série pusť, hlavně poslední díl je skvělý :D

      Vymazat
  4. Nádherné přúrůstky! :) Na Pratchetta se pořád chystám, Marťana bych si taky moc ráda přečetla. Horečka vypadá hodně dobře a Gorian taky, i když jsem o sérii v životě neslyšela. Spirit Animals mají prostě dokonalé obálky, už se moc těším na další. A opět se budu opakovat, ale Nebezpečná láska je pro mě skvost, který jsem přečetla už asi pětkrát! :) Plánuješ si pořizovat i další Katčiny knížky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Marťan je skvělý, na Horečku i Goriana se strašně těším :D Se Spirit souhlasím a rozhodně se ještě na nějaké knihy od Kateřiny chystám :D

      Vymazat
    2. Děkujeme :) Není konec světa, takže na Pratchetta se taky určitě jednou dostane :), Marťana opravdu doporučuju, je vynikající :D

      Vymazat
  5. Pěkná kupička nových knih :-) Já ještě nečetla ani Hon, ale jsem na něj moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skutočne pekné prírastky, mnoho zaujímavých kníh, i keď som nečítala žiadnu z týchto, verím, že sa k minimálne niektorým dostanem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně si nějaké přečti :) a pak nezapomeň dát vědět, jak se ti líbily.

      Vymazat
  7. Super kousky. Horečku, Past a Kroniku Kambionů máme tenhle měsíc stejnou :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)