středa 18. března 2015

Náhodný knižní projekt - kniha třetí

Dnes jsem se rozhodla sepsat další Náhodný knižní projekt od Casion, tak doufám, že se Vám bude líbit.








Tentokrát jsem čapla první knihu, která mi přišla pod ruku. Je to můj nejnovější přírůstek a jmenuje se Ledová kletba a napsal ji Lincoln Child.
Knihu jsem koupila v Brně před 3 hodinovou cestou domů a protože jsem za sebou měla dlouhý víkend přečetla jsem z knihy jen prolog a 3 kapitoly. Na Ledovou kletbu jsem četla rozporuplné názory, tak uvidím, jak se to bude dál vyvíjet. Mě se zatím docela líbí.


Tak hurá na úkoly.

1. Náhodně otevři knihu a vypiš první větu.
Nevelké místnosti byly holé jako mnišské cely. (Str. 153)

2. Náhodně zalistuj v knize a napiš první jméno postavy, na kterou narazíš.
Marshall

3. Náhodně vyber jednu stránku a vypiš z ní 5 přídavných jmen.
Tříakrová, betonová, tiché, osvětlené, nepozorný.  

4. Náhodně vyber jakoukoliv větu a napiš ji odzadu.
.uokvoráž uonidej s ěports a hcáněts hcýloh op ldélhzor es uvonZ  

5. Náhodně přeházej písmena ve jméně autora a zkus vymyslet nové jméno.
Dillon Clinch


Bonusové body opět vynechám.  

2 komentáře:

  1. Som rada, že v projekte pokračuješ :-) Vyplnené úlohy sú super, páči sa mi nové meno autora :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super projekt, takže určitě ještě nějaký článek bude :) Děkuji :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)