pondělí 23. března 2015

Rabování knihovny (1)

Ode dneška jsem začala navštěvovat již druhou knihovnu, tentokrát tu v Hradci Králové (ano, jedna prostě nestačí). Musím uznat, že prostředí je nádherné a pracovníci sympatičtí.
A těch knih... měla jsem sto chutí vykašlat se na školu a zůstat tam... Tak jsem aspoň přišla o deset minut pozdě. Ale o tom, hádám, číst nechcete, tak už se dostanu k tomu, jaké poklady jsem si přinesla domů.

Pro začátek jsem si skromně odnesla pouze dvě knížky, shodou okolností ty, které si už chci strašně dlouho přečíst, akorát jsem na ně nikde nenarazila.

Jako první tu máme Pod nekonečnou oblohou, jednou jsem na tuhle sérii viděla trailer a už jsem se nezbavila pocitu, že si ji prostě musím přečíst, takže jakmile jsem ji uviděla v regále, bez váhání jsem po ní sáhla.
První díl futuristické postapokalyptické trilogie na pomezí fantasy, romance a dobrodružného příběhu. Hlavní hrdinové, Aria a Perry, pocházejí ze dvou radikálně odlišných společenských vrstev a vlastně by se neměli nikdy setkat, natož navázat vztah. Aria patří mezi obyvatele uzavřeného, vysoce technicky rozvinutého a izolovaného města, Perry zase do nebezpečného přírodního světa. Když Ariu vykáží z města za zločin, který nespáchala, domnívá se, že ji čeká okamžitá smrt – ve volné přírodě nemá šanci přežít. „Divoch“ Perry je pro ni jedinou šancí, jak se zachránit. Zakázaná láska a rozpolcená civilizace vzbuzuje mnoho filozofických, morálních a etických dilemat zrcadlících se v neobyčejném vztahu dvou hlavních hrdinů.


Druhou knihou je Tygrovo prokletí. Po téhle knížce toužím už opravdu dlouho. Už na první pohled jsem si zamilovala tu obálku a neskutečně se těším, až se do knihy pustím.
  Vášeň. Sudba. Čest. Byli byste ochotni to dát na misky vah, abyste mohli změnit svůj osud?
Sedmnáctiletou Kelsey Hayesovou by nejspíš ani ve snu nenapadlo, co jí čeká tohle léto; že se bude pokoušet zlomit tři sta let starou indickou kletbu. A to se záhadným bílým tygrem Renem. Na druhé straně zeměkoule. Ale přesně to se stane. Kelsey je vtažena do dobrodružství, kde na ni číhají temné síly, prastará magie a mystikou zahalené světy, v nichž není nic takové, jaké se na první pohled zdá. Nakonec musí riskovat vše, aby pochopila dávné proroctví a mohla tak kletbu zrušit navždy.
Prokletí tygra je prvním dílem romantické fantasy série, který vás strhne a zanechá ve vás pocit nenaplněné touhy.


Co vy? Četli jste některou z uvedených knih nebo se chystáte? 

4 komentáře:

  1. Tigrovu kliatbu som čítala a je to kniha s dobrým námetom, i keď na mňa tam bolo priveľa scén z love story, ale inak to nebolo zlé. Dúfam, že sa ti knihy budú páčiť, knižnice sú super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestraš s tou love story :D Já se na knihu strašně těším :D Děkuji, snad budou :D

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá jak se ti bude líbit Pod nekonečnou oblohou, já se do ní také jednou pouštěla, ale vydržela jsem jen necelých 70 stránek. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem to dočetla a docela to jde :D Začátek mě taky moc nebavil, ale nakonec jsem chtěla vědět, jak to dopadne :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)