pátek 20. března 2015

Rozbalovačka (2)

Dnes tu pro vás máme další rozbalovačku. Tentokrát nás čeká balíček od Megaknihy.cz. Musím uznat, že byl dlouho očekávaný a já měla neskutečnou radost, když se mi dostal do rukou.







 Balíček i nůžky jsou připraveny a rozbalování může začít.


Abych pravdu řekla, tak takhle zabalený jsem ty knížky nepoznala ani já.


Už tušíte, co to bude?


Tyhle dvě patří Martě. 


 A tady už jsou...


 Tohle jsou moje dvě krásky. 


A tady nové přírůstky pro Marťu. 


 A opět velké díky za záložku, která přišla spolu s knížkami (Protože jak všichni víme, těch není nikdy dost). Opět focená z obou stran. 

10 komentářů:

  1. Destrukční deník je skvělý, zrovna teď tam lepím W :D

    OdpovědětVymazat
  2. Destrukční deník je parádní, ten si určitě užiješ :) Doufám, že se budeš chlubit výsledky.
    A íííííí! Richelle závidím! Miluju ji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ten Věk X chtěla už od doby, co vyšel, takže jsem ráda, že jsem si to konečně splnila, ale docela mě překvapila tloušťka knihy, nějak mě nenapadlo se podívat, kolik má stránek :D

      Vymazat
    2. Já jsem o Destrukčním deníku hodně slyšela a ten nápad se mi zdá geniální :D už se nemůžu dočkat až začnu :D výsledky určitě budu sdílet :)

      Vymazat
  3. Ty záložky jsou opravdu roztomilé :) Destrukční deník mám také doma, úplně jsem se do něj zažrala :P Myslím, že jsou to krásné přírůstky :)
    https://www.facebook.com/kacka.strojilova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí :D Děkuji, já z nich mám děsnou radost :D

      Vymazat
    2. Tak to je super! Už teď se těším až s deníkem začnu :D

      Vymazat
  4. Závidím tie od Richelle Mead, túto sériu si plánujem prečítať a dúfam, že bude rovnako dobrá ako je u nej zvykom :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věk X jsem chtěla od první chvíle, co jsem o knize slyšela, teď jenom si udělat čas, abych si je mohla přečíst :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)