pondělí 30. března 2015

Rabování knihovny (3)

Abych pravdu řekla, začíná mi připadat, že do těch knihoven chodím nějak moc často... ale já za to vážně nemůžu, ono je tam tak pěkný prostředí, že se tomu zkrátka nedá odolat.





Tentokrát jsem si odnesla dvě knížky, z toho o jedné jsem včera slyšela poprvé a o tu druhou už nějaký ten pátek stojím.

Ptačí zpěv od M. Spooner. Na tuhle knížku si brousím zuby už nějaký ten čas, a tak když jsem ji viděla v knihovně, nemohla jsem odolat a musela si ji vzít domů.
Patnáct let čekala Linda Ainsleyová, až ji předvolají ke kouzlobraní. Až se konečně stane dospělou a začne se připravovat na svoje budoucí povolání. Počítala s tím, že jí po odebrání kouzelné síly bude přidělena nějaká menší úloha v zaběhnutém, pevně daném řádu města, které od okolní krajiny odděluje energetická zeď. Myslela si, že bude pomáhat zajistit a udržet útočiště lidí, kteří jako jediní přežili hrozivou válku, že se stane kolečkem v dobře promazaném stroji. Ani ve snu ji nenapadlo, že by její úloha měla spočívat v tom, že bude napájet celé město svou energií. Patnáct let Linda Ainsleyová věřila lži. A najednou zjišťuje, že jí nezbývá nic jiného než utéct do nebezpečného a neznámého světa za zdí, nebo přijmout osud, který je snad ještě horší než smrt.



A včera jsem projížděla různé recenze a do oka mi padla kniha s pěknou obálkou. Objetí od J. Shirvington, jsem na ní opravdu zvědavá, co se z knihy vyklube.
Violet Edenové se v den jejích sedmnáctých narozenin převrátí život naruby. Je čas, aby zjistila, kým ve skutečnosti je. Její přítel ji zradí. Její nepřítel jí zachrání život. Bude se muset rozhodnout, jak velkou oběť je schopná přinést, čeho se dokáže vzdát pro dar, jenž jí byl přisouzen bez její vůle.

Nebezpečně vzrušující a temný příběh Objetí je prvním dílem úspěšné tetralogie o dobru a zlu, o vábení touhy a možnosti volby. Violet se nečekaně ocitá jako ústřední bojovník v odvěké válce mezi padlými anděly a ochránci lidstva. Sama o takovou válku sice nestojí, ale svůj život postavila na dvou pravidlech: neutíkat a nevzdávat se. Stane se z ní Grigori, nebo podlehne vábení temnoty? Projde rituálem objetí, aby navždy zavřela dveře za svým dosavadním životem a vrhla se do neznáma? Na jejím rozhodnutí nezávisí jen její život, ale i osud nic netušícího lidstva.


Četli jste tyto knihy? Protože já absolutně nemám ponětí, kterou z téhle dvojice začít, takže, prosím, o radu :). 

6 komentářů:

  1. Jak to proboha stíháš? Vždyť jsi v té knihovně furt :D Já si z knihovny zvládnu přečíst max. dvě knížky měsíčně, protože jich s recenzáky víc nedávám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, když já recenzáky přečtu na začátku měsíce :D Takže knihovnu stíhám, ale svoje vlastní knížky už ne :D

      Vymazat
  2. O prvej som už počula a tiež by som si ju chcela prečítať, som zvedavá na recenziu, či bude stáť za prečítanie :-) O druhej som ešte nepočula, ale vyzerá dobre :-) Ja som dnes tiež bola v knižnici, ale požičala som si iba jednu útlu knihu a to ešte k tomu povinné čítanie do školy :D Mám doma toľko neprečítaných kníh, mnohé požičané od kamarátok, že v poslednej dobe knižnicu trošku zanedbávam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zvědavá, jak se mi bude líbit, protože jsem o Ptačím zpěvu také hodně slyšela.
      Jej, já jsem ráda, že povinnou četbu už mám za sebou :D Já si řekla, že do knihovny nepůjdu dřív, než dočtu všechny knihy co mám doma, no a jak to dopadlo... :D

      Vymazat
  3. Ehm jo, další "mol" co chodí rád do knihovny :D Já si dnes přitáhla 6 kousků, tak jsem zvědavá jestli to přečtu.. každopádně tobě držím palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No jo, ono to tam je tak pěkný :D Určitě to zvládneš, pokud máte výpůjční dobu měsíc, tak je to spousta času :D. Já tobě taky :)

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)