pátek 8. ledna 2016

Fantasy-dystopická výzva 2016

Na rovinu přiznávám, že jsem se letos žádné výzvy účastnit nechtěla... A pak jsem začala měknout. Nejprve to byla výzva na Databázi knih. Potom jsem začala prolézat různé články ostatních, ale tam se mi žádná nelíbila. Pokaždé se tam objevilo něco, co se mi číst nechtělo... Tak jsem zase jednou myslela a hrála si s myšlenkou na výzvu vlastní. No a o půlnoci přišel nápad. Takže vám představuji svoji Fantasy-dystopickou výzvu na rok 2016, kdo se přidá?





Výzva má 30 bodů a každou přečtenou knihu můžete přidat jenom jednou. Pokud už nějaké knihy máte načtené ze začátku ledna, klidně je do výzvy můžete zařadit.

1. Kniha, ve které se vyskytuje alespoň jeden duch

2. Kniha s tématikou draků

3. Kniha, která se odehrává na půdě školy, cvičiště či v učení

4. Kniha s tématikou upírů

5. Kniha s nadpřirozeným hlavním hrdinou

6. Kniha s vlkodlačí smečkou

7. Kniha protkaná magií

8. Dočíst rozečtenou fantasy/dystopickou sérii (uvést jméno poslední knihy)

9. Kniha, která se nějakým způsobem týká živlů

10. Kniha s elfy

11. Kniha s postavou smrti

12. Kniha, ve které se vyskytuje nákaza
 
13. Kniha s alespoň jedním zombíkem

14. Kniha, ve které je svět v troskách

15. Kniha, kde je hlavní hrdina nějak magicky nadaný

16. Kniha s trpaslíky nebo obry

17. Kniha s fae

18. Začít a dočíst fantasy/dystopickou sérii (uvést jméno poslední knihy)

19. Kniha s obyčejným hlavním hrdinou

20. Kniha s anděli

21. Kniha s náctiletým hlavním hrdinou

22. Re-reading jedné fantasy/dystopické knihy

23. Kniha, ve které hlavní hrdina fyzicky trpí

24. Kniha s démony

25. Kniha se zvláštním hlavním hrdinou (neobvyklý nadpřirozený druh, atd...)

26. Kniha s milostným trojúhelníkem

27. Kniha odehrávající se v jiném světě

28. Kniha s bohy

29. Kniha s měniči (ne vlkodlak)

30. Kniha s velkou bitvou

Po dokončení výzvy se nezapomeňte pochlubit jakými knihami jste výzvu splnili :).

16 komentářů:

  1. Je to super výzva, lákavá, ale letos to fakt nedám. Zúčastnila jsem se jen výzvy na datábizi knih, ta není těžká :) Ale budu ti držet palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :D Škoda, ale chápu, že letos se do toho pouštět nechceš :)

      Vymazat
  2. Krásná výzva! :-). Máš skvělé nápady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D No, nevím, nevím, ale jsem ráda, že si to myslí aspoň někdo :D

      Vymazat
  3. Nápad je to vážne super :D Ale okrem výzvy s počtom kníh si na tento rok radšej nejdem dávať nič iné, tento rok bude náročný a kto vie ako na tom budem s čítaním. Možno nad tým ešte pouvažujem, ale zatiaľ asi nie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Naprosto chápu :D Ale zase na druhou stranu, 30 knih není nijak hodně :D

      Vymazat
  4. Nejsem jsi jistá, jestli jsem vůbec schopná všechny body splnit, ale tvoje výzva se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Výzva je docela fajn,ale pouštět se do ní asi nebudu :/
    Přeji hodně štěstí při plnění ! :-D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní výzva :) Určitě se přidám :) Letos mám v plánu výzvu na 70 knih, ale tahle mě taky láká :) Dokonce už mám pár bodů splněno - knihu s draky a za chvilku i knihu s živly, až přelouskám první díl Elementals :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, aspoň někdo :D Tak držím palce, ať zvládneš obě, já už mám taky pár bodů splněno :D A přeji pěkné čtení :D

      Vymazat
  7. Pekne jsi to vymyslela! Byt mi 16, tak se zapojim (to neni urazka, v teto dobe jsem presne tyto temata cetla a tak uz mam vsechny dostupne knihy vycerpany. Ted si neco noveho prectu jen obcas (napr. Magisterium)). Hodne stesti:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako urážku to neberu :D Já mám z těchto knih ještě velký výběr, tak snad výzvu splním :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)