středa 27. ledna 2016

Rozbalovačka (46)

Z dalšího balíčku jsem neměla radost jenom já, ale i někdo jiný... tedy, dokud nezjistil, že tam není nic k jídlu.




Při rozbalování jsem měla pomocníka. Sice nesnáší focení, ale jednou zvítězila zvědavost :).


A v balíčku jsme objevili Půlnoční korunu. Slyšela jsem, že je to lepší, než předchozí díl, tak snad ano, ale pro jistotu neočekávám zázraky... tedy, myslím, že neočekávám. Každopádně se těším, až se do knihy pustím.

Půlnoční koruna má bezvadnou obálku, nemyslíte? 

14 komentářů:

  1. Tuhle sérii vidím poslední dobou všude :-D
    Už si ji musím konečně taky přečíst :-D
    Přeji pěkné počtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, je to hit :D Doufám, že bude lepší, než předchozí díl :D
      Děkuji :D

      Vymazat
  2. Júúú krásny prírastok :D Mne sa páčila, takže dúfam, že bude aj tebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, nádherný :D Obálka je opět moc povedená :D Snad ano :D

      Vymazat
  3. Krásná kniha. Taky si ji musím přečíst.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nádherná :D Tak přeji, ať se k ní brzo dostaneš :)

      Vymazat
  4. Krásný pejsek! :-). A těším se na recenzi :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :D Akorát se na všech fotkách vždycky tváří, jako bych ho týrala :D Snad bude brzo

      Vymazat
  5. Nádherný pesan! Těším se na recenzi, do téhle série bych se také ráda pustila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :D Jen je těžké ho vyfotit, protože vždycky, když ví, že ho fotím, tak se tváří děsně :D Tak přeji, ať se k sérii dostaneš :D

      Vymazat
  6. Obálku má krásnou, nesmím jít dnes do knihkupectví, musím být silná a nedívat se tím směrem, nesmím tam vejít a koupit si tuhle knihu. Musím šetřit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, obálka je nádherná :D. Já do těch knihkupectví vždycky koukám, ale dovnitř mám zákaz :D... jenže abych kupovala knihy přes net, to jsem si ještě nezakázala... tedy, vlastně zakázala, ale vždycky to poruším :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)