čtvrtek 28. ledna 2016

Knižní výzva 2016 - 10 knih

Jak už jsem vás v jednom článku informovala, účastníme se Knižní výzvy na rok 2016, která je projektem Ells
Rozhodla jsem se pokořit cíl 140 knih a s radostí vám oznamuji, že první desítka knih je pokořená! 






1. Anthony Ryan - Píseň krve (přečetla Elis) - recenze ZDE

2. Suzanne Collins - Aréna smrti (přečetla Elis) - recenze ZDE

3. Rick Riordan - Poslední z bohů (přečetla Elis) - recenze ZDE

4. C. S. Lewis - Čarodějův synovec (přečetla Elis) - recenze ZDE

5. Lauren Oliver - Rekviem (přečetla Elis) - recenze ZDE

6. Briggs Patricia - Měsíční píseň (přečetla Elis) - recenze ZDE

7. Higgins Wendy - Svůdné zlo (přečetla Elis) - recenze ZDE

8. Darynda Jones - Druhý hrob nalevo (přečetla Elis) - recenze ZDE

9. Mead Richelle - Vampýrská akademie (přečetla Elis) - recenze ZDE

10. Claudia Gabel, Cheryl Klam - Elusion (přečetla Elis) - recenze ZDE


Na to, že je zkouškové, to není špatné, ne?


A jak jste na tom vy s vaší výzvou? 

14 komentářů:

  1. Bože, ty jsi fakt šílenec! Taky chci číst tak rychle! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Woooow, teda já se zatím překonala tak, že jsem ve zkouškovém zvládla 5 (a půl) knih. A normálně tak za měsíc přečtu tak 4. xD no teď bych snad ještě mohla zvládnout jednu knížku, která mi má přijít zítra poštou tak uvidím jestli ji stihnu když budu v práci a překonala bych svůj rekord xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to je také pěkné číslo :D A samozřejmě gratuluji k překonání rekordu :D

      Vymazat
  3. Gratulujem, mnoho skvelých kníh :D

    OdpovědětVymazat
  4. Velká gratulace!já včera dodelala všechny zkoušky takže mám po zkouskovem a pustim se do skvělých knih :) ale tebe rozhodne neprekonam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám po zkouškovém od 25. :D Díky bohu, už mě to učení fakt nebavilo :D Třeba překonáš :D A pěkné čtení přeji :D

      Vymazat
  5. Páni! Ty se toho opravdu nebojíš! :D Taky bych chtěla mít možnost ve zkouškovém tolik číst. I když i já se docela překonávám, podařilo se mi přelouskat tři nebo čtyři knihy...
    Každopádně držím palce ať tohle tempo zvládneš a výzvu dokončíš, není to rozhodně malé sousto! :)
    http://fiamorisrunning.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne no :D Od toho je to výzva, abych se překonala :D Děkuji, tobě také přeji hodně štěstí, jestli se výzvy účastníš :D

      Vymazat
  6. Páni, 140? :D Tak to tleskám, sice ráda čtu, ale taky ráda pořád někde pobíhám, takže se divím, že mám vůbec něco načtené, ale takový houf knížek je masakr. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, ale kupodivu to nějakým zázrakem stíhám :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)