sobota 30. ledna 2016

Rozbalovačka (48)

Další balíček rozbalen. Řekla bych, že tohle jedna z těch neznámějších knih, o které jsem vůbec netušila, že má vyjít. Tak snad se mi bude líbit.







Po rychlém prolítnutí anotace musím uznat, že kniha vypadá dost zajímavě. Navíc je od české autorky, takže moje zvědavost rychle roste. 

Zaujala vás tahle kniha? 

18 komentářů:

  1. Knížku vůbec, ale vůbec neznám, každopádně obálka je opravdu zajímavá :) Těším se na recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já říkala, že je dost neznámá :D Já na ní narazila úplnou náhodou :)

      Vymazat
  2. Knížku neznám ale obálka mě hodně zaujala musím se po ni kouknout. Děkuji za tip na novou knížku. :D
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  3. Jak jsem objednávala z buxu tak jsem ji tam viděla,ale nakonec jsem si řekla že ne,ale beztak zase neodolám :-D
    Přeji příjemné čtení a těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ní narazila úplnou náhodou :D Tak uvidíš, jak to s tebou a knížkou nakonec dopadne :D

      Vymazat
  4. Obálka vážně dokáže zaujmout, nicméně o knížce slyším zhola poprvé, ale o to víc se těším na tvou recenzi! Užij si čtení! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Kniha vyzerá super, páči sa mi obálka a plusový bod má už teraz za to, že ju písala česká autorka :D Som zvedavá čo na ňu povieš :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá hezky. http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. O knížce slyším poprvé :) Ale anotace vypadá zajímavě a obálka je skvělá :) No, jsem hodně zvědavá na recenzi :) Podle toho uvidím, jestli do ní jít nebo ne :) Přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  8. Su zvědavá na recenzi, jestli bude :), jen u té anotace mi vadí trošku to pozadí pod bílýma písmenama.

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)