neděle 3. ledna 2016

Rozbalovačka (43)

Dorazil mi další balíček, na který jsem se strašně dlouho těšila a co v něm bylo? No přeci jedna z knih z mého vánočního wishlistu!







Na knihu Jonathan Strange a pan Norrel jsem se těšila hodně dlouho. Nejvíce mě lákala svojí tloušťkou, protože má necelých 1000 stran, takže až ji přelouskám, bude to nejdelší kniha, kterou jsem kdy přečetla. 
Hned na první pohled mě překvapilo, jak je těžká, takže ji nejspíš budu číst jenom doma - v kabelce se s ní nejspíš vážně tahat nebudu. 
Ale už se nemůžu dočkat, až se do ní pustím... a ještě tu pro vás mám jednu fotku, abyste si mohli tloušťku knihy představit: 

Co na tuhle knihu říkáte? 

16 komentářů:

  1. No ty kráso :D Tak na tohle bych neměla nervy, to bych za měsíc nic jiného nepřečetla :D Ale jak tě znám, budeš to mít do týdne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ní neskutečně těším, ale asi ji nechám až na únor, až budu mít po zkouškovém :D

      Vymazat
  2. Po knize už taky delší dobu pokukuju, takže jsem zvědavá na Tvoji recenzi :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky a konečně jsem se odhodlala k její koupi :D Tak snad se mi bude líbit :D

      Vymazat
  3. Krásná kniha! :)
    Já ji mám ve čtečce,ale absolutně nevím o čem je (kupovala mi ji teta),tak snad se dokopu si aspoň přečíst o čem je :-D
    Přeji příjemné čtení a už se moc těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že je to něco o magii, ale anotaci jsem nečetla :D
      Děkuji, tobě přeji také pěkné čtení, až se k ní dostaneš :D

      Vymazat
  4. Hezká kniha. Ještě jsem ji nikdy neviděla, ale zaujala mě, tak snad se ti bude líbit. A páni necelých 1000 stran to je ale tloušťka. Moc se těším na recenzi. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po ní už právě koukala docela dlouho :D A na těch 1000 stránek se těším :D

      Vymazat
  5. To já si vždycky připadám jak největší trouba, když kromě těžkého učení tahám i těžkou knihu :D
    Těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já občas nechám doma učení a beru jenom tu knihu, aby kabelka nebyla tak těžká, ale s touhle se asi vážně tahat nebudu :D

      Vymazat
  6. O tejto knihe som veľa počula, je podľa nej natočený aj seriál pokiaľ viem :-) U nás vychádza tuším niekedy na jar, možno ju tiež skúsim prečítať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je seriál, ale nejdříve si chci přečíst knihu, než se do seriálu pustím :D

      Vymazat
  7. Woow, to je tedy pořádná "knížečka", přeji ti krásné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle knihu jednoduše musím mít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl i můj názor, když jsem ji poprvé uviděla :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)