sobota 16. ledna 2016

Kdo s koho (5)

Minulé trojúhelníky jsem psala ve chvíli, kdy jsem se musela učit na zkoušku. A světe div se, ani tentokrát to nebude jinak, ale už jsem vyčerpala skoro všechny ostatní možnosti, co dělat, abych se nemusela učit, takže jsem se s chutí pustila do psaní tohoto článku.


Dnes tu mám trojúhelníky z mých oblíbených sérií a u všech bylo mé rozhodování velmi jednoduché.


1) Nástroje smrti - Jace vs. Simon 

zdroj
Samozřejmě, že Jace. Ještě jsem nenarazila na nikoho, kdo by si vybral Simona a ani já nebudu výjimkou a budu stát za Jacem. Toho kluka si prostě nejde nezamilovat. Zbožňuji jeho hlášky a celou jeho osobnost. Autorka se při jeho psaní opravdu vyznamenala.
Oproti Jaceovi Simon působí dost uboze. V porovnání s ním nemá moc co nabídnout. No, prostě a jednoduše, Jace vyhrává na celé čáře.

2) Sukuba - Roman vs. Seth

zdroj
I u téhle série jsem měla jasno už od začátku. Roman a jedině Roman. Dobře, tak od začátku na jedné straně máme sexy, charismatického chlapa, se kterým nejsou žádné problémy, tedy skoro žádné, jeden trošku větší tam je, to uznávám. A na straně druhé máme... no, Setha, naprosto obyčejného a "nevýrazného" smrtelníka, se kterým by Georgina být neměla... Pro mě to je jednoduchá volba. A jak se zdálo v knihách, Georgina taky neměla zrovna problém se rozhodnout, ale jaká byla její volba, to neprozradím.

3) Noční lovci - Bones vs. Tate

zdroj
A poslední trojúhelník se týká Nočních lovců. A jelikož Bonese zbožňuji od první věty, ve které se objevil je naprosto jasné, koho bych volila já. Mám pocit, že Tate byl do knihy přidán jenom proto, aby mě autorka naštvala. Dobře, možná trošku přeháním, možná chtěla naštvat i ostatní čtenáře, ale u mě se jí to podařilo.
Navíc Bones a Cath tvoří naprosto skvělý pár, takže není třeba, aby se jim do toho někdo pokoušel montovat.




8 komentářů:

  1. Opět jsem ani jednu sérii nečetla :-D. Ale první dva díly Nástrojů smrti mám doma :-).

    PS: Do příštího kola dej někoho, koho znám! :P :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Nástroje jsou jasné, ty musíš přečíst :D Sukuba je taky dobré čtivo a s Nočními lovci jsem taky hodně spokojená, takže sečteno podtrženo, měla bys přečíst všechno :D

      PS: Pokusím se :D

      Vymazat
  2. Poslední jsem nečetla, s prvními dvěma souhlasím. Jace je prostě nejlepší! :3 A Roman je zkrátka jasný. Seth byl nudnej a nevýraznej, přesně, jak píšeš. To Roman si mě získal okamžitě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys měla napravit, Noční lovci jsou fajn :D. Jace a Roman jsou bezkonkurenční :D

      Vymazat
  3. Četla jsem pouze první dva díly Nástrojů smrti (+ jsem viděla film) a Jace?To je největší zlatíčko na světě!!!! :3
    Kdo by si ho nezamilovala :O Moc se těším na třetí díl a doufám,že se k němu dostanu brzo jinak zešílím :-DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A teď je i seriál :D Přesně tak, Jace vede na plné čáře :D Já se chystám na re-reading :D

      Vymazat
  4. Nečetla jsem, nečetla jsem... a nečetla jsem :D Jsem totální tragéd :P

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)