úterý 19. ledna 2016

Rabování knihovny (17)

Při dnešní návštěvě knihovny jsem se dost držela a nakonec odešla pouze se třemi knihami. Kupodivu všechny byly od jedné autorky.


Rozhodla jsem se pokračovat v re-readingu Vampýrské akademie, proto jsem sáhla po druhém a třetím díle.

Rose Hathawayová se topí v problémech. Její úžasný učitel Dimitrij jako by ji přehlížel, Mason ji naopak zavaluje milostnými návrhy, které ona nechce přijmout, a navíc na akademii zaútočili smrtonosní Strigojové! Škola je plná strážců, přijíždí dokonce i Rosina matka Janine. Nic z toho však nestačí, a tak se studenti i profesoři vydávají na vánoční prázdniny do Idaha, kde snad budou v bezpečí. V luxusním horském středisku mají všechno, na co si vzpomenou. Chybí jen to nejdůležitější jistota, že je Strigojové nenajdou a nezničí. Tři studenti se proto vydávají zpět do akademie, aby se Strigoji svedli konečný a vítězný souboj. Když se to dozví Rose, vyrazí za nimi, aby jim pomohla. Nemá ale nejmenší tušení, že se ocitla v takovém nebezpečí, jaké si do té doby ani neuměla představit. A jediným jejím ochráncem je Christian...

Vlády se ujímá jaro a Rose Hathawayová by se měla připravovat na maturitní zkoušku. Jenže od nedávného smrtícího souboje se Strigoji se necítí zrovna nejlépe. Trpí nočními můrami, duši jí zaplavuje temný smutek a předznamenává cosi zlověstného. 
Rose dobře ví, že jí není dovoleno milovat jiného strážce. Že musí především chránit Lissu, poslední princeznu z rodu Dragomirů. Jenže když přijde na krásného Dimitrije Belikova, některá pravidla se prostě musí porušit! 
Rose své nejlepší kamarádce Lisse lže o svém vztahu k Dimitrijovi, ale jejich přátelství se nyní ocitá v ještě větším ohrožení než kdy předtím. Nesmrtelní vampýři se chtějí pomstít za to, co jim Rose nedávno provedla. Ve strašlivé bitvě, která předčí i nejhorší noční můru, se Rose bude muset rozhodnout mezi dvěma lidmi, na nichž jí záleží nejvíc. Bude ale její volba znamenat, že přežije jen jeden z nich? A pokud ano, bude to Lissa, nebo milovaný Dimitrij?


A jelikož mám rozečtená i Pokrevní pouta, sáhla jsem i po Indigovém kouzlu. 


Povinnost je jedna věc. A láska druhá. Co když ale jdou proti sobě?
Mladá alchymistka Sydney chrání královninu sestru Jill před zabijáky a spolu s ostatními přáteli v utajení studuje na elitní škole v Palm Springs.
Není to ale zdaleka vše, čím se její mysl zaobírá: nedokáže v sobě potlačit city k Adrianovi. Ví sice, že je naprosto nepřípustné, aby jakožto člověk chodila s vampýrem, ale copak si může v něčem takovém poručit?
Zároveň Sydney pátrá po zběhlém alchymistovi Marcusi Finchovi, který zřejmě střeží veliké tajemství indigového kouzla. A možná má i informace o tom, že alchymisté Sydney celý život lhali a jen ji využívali…


(Zdroj anotace: databazeknih.cz)


      Richelle Mead není nikdy dost, no ne? 

16 komentářů:

  1. Štveš mě :D K re-readingu VA se chci dostat už celou věčnost, abych pak mohla navázat i PP, protože jsem je nedočetla všechny a už si předchozí díly moc nepamatuju :D Ale nestíhám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup šup, ten re-reading za to stojí, já už se blížím ke konci první knihy :D A nestíhání znám taky :D

      Vymazat
  2. Pokrvné putá dosť zanedbávam, mám tuším prečítanú iba prvú časť, takže to musím niekedy dobehnúť :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš napravit, už kvůli Adrianovi :D

      Vymazat
    2. Ja som bola vždy skôr za Dimku, ale určite chcem prečítať aj toto :D

      Vymazat
    3. Já původně byla pro Dimku taky... ale pak se objevil Adrian :D Ale připadá mi, že jsem asi fakt jediná, kdo mu fandil, protože všichni chtěli vidět Rose a Dimitriho spolu :D

      Vymazat
  3. Doufám,že se k této autorce také někdy dostanu :-D
    Chtěla bych začít Vampýrskou akademií,tak snad to někdy vyjde :-D :)
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle autorku doporučuju, je fakt výborná. VA je skvělá série, PP mi přijdou trošku slabší, ale pořád super :D
      Děkuji :D

      Vymazat
  4. Vampírskou akedemii jsem si kdysi přála k Vánocům, a pod stromečkem našla jinou sérii o upírech..teď jsem krapet přeupírovaná, ale právě oni mě nakopli ke čtení..:)
    Já dneska odešla s jednou klasikou a jednou rozvojovou, tak uvidím..:)
    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky byla jednu dobu přeupírovaná, ale teď už mi zase nevaděj. Ale VA fakt stojí za přečtení. Tak přeji pěkné čtení :D

      Vymazat
  5. Bohužel jsem žádnou z knížek nečetla a asi se ně ani nechystám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrá volba :3 VA je skvělá série.

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)