neděle 31. ledna 2016

Pozkouškový read-a-thon - co budu číst

zdroj
Už se to blíží! Zítra to vypukne. A abych pravdu řekla, dost jsem se těšila. Zkouškové je za mnou a já už se nemůžu dočkat, až se pustím do týdnu nerušeného čtení. A co se chystám číst?


Jelikož je to týdenní read-a-thon, tak klidně můžu mít velký oči a vybrat si hodně knih (a že jsem si přes zimu nastřádala pěkný zásoby)... Ale dost zdržování a pojďme se podívat na kousky, které jsem si vybrala.

Co bych ráda dočetla:

Svět za světem - Mary Poisson King - 502 stran

Dnes se chystám rozečíst Svět za světem, tak uvidíme, kolik stran mi zbude na zítra.

Co bych ráda přečetla: 

Půlnoční koruna - S. J. Maas - 400 stran
Pokrevní pouto - Garth Nix, Sean Williams - 208 stran
Lev, Čarodějnice a skříň - C. S. Lewis - 200 stran
Zrádné vody - Tui. T. Sutherland - 168 stran
Nahlížení - Dana Zahoříková - 280 stran
Cizinka - Diana Gabon - 664 stran
Hůl prokletí - Asa Larsson - 135 stran
Třetí hrob přímo před nosem - Darynda Jones - 392 stran
Grim přízrak - Asa Larsson - 181 stran

Tady už je těch knih poněkud víc a myslím, že je všechny přelouskat nestihnu, ale pokusím se, protože jich je hodně krátkých, tak snad se mi jich podaří přečíst co nejvíc. Jen u Cizinky si ještě nejsem jistá, jestli stihne dorazit během read-a-thonu...

Když zbude čas... 

Mrazivý polibek - Richelle Mead - 264 stran

Myslím, že čas nezbude... ale co kdyby, nějaká ta rezerva se vždycky hodí :).

A samozřejmě nesmí chybět ani pár úkolů na závěr. Vždycky si dávám přečíst minimálně sto stránek denně, no, tak tentokrát to zvedám na 150, ať je to nějaká výzva!


A pro ty, co by se ještě rádi dodatečně read-a-thonu zúčastnili, tak termín je od 1.2. do 7.2. (v neděli se také čte).


Co říkáte na můj výběr? 

22 komentářů:

  1. Já mám poslední dobu maraton pořád a všude :-D
    Každopádně si snažím nějak ten čas uspořádat a na knihy mi zbývá více času,což je jenom dobře :-D
    Doufám,že se ti knihy budou líbit a že si pěkně počteš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to ti závidím, já si neumím uspořádat čas :D

      Vymazat
  2. Hustě ty! Fakt ti budu držet palce! Ale jestli do toho zařadíš Cizinku, tak ta tě pěkně zdrží :D Já ji četla měsíc, ale to bylo ještě v době, kdy jsem neměla blog a nenavykla si číst denně :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Já už ji jednou četla (ještě staré vydání) a četla se mi dost dobře, že mi to ani moc dlouho nezabralo :D

      Vymazat
  3. Sto stránek denně, to už musím z donucení :-P

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, jak já ti v dobrém závidím, mě čeká ještě jedna zkouška a pak bych také ráda pořádala read a thon, mužů s tebou na něj pak počítat? :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to tě lituji. Já jsem ráda, že už to mám konečně za sebou :D Podle toho jaký bude termín... co si nalhávám, na 90% se mnou počítej :D

      Vymazat
  5. Držím palce, aby si naplnila ako cieľ tak aj zadané knihy :D Polnočnú korunu (Korunu z temnoty) určite odporúčam, tá sa ti bude čítať dobre, minimálne mne ubehla rýchlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Počítám s tím, že se bude číst rychle, proto jsem ji zařadila před ty krátké knihy... tedy, nejdřív se musím popasovat se Světem za světem :D

      Vymazat
  6. Obávám se, že mě čeká škola a k tomu už zase další písemky, moc času na oddech nám nedopřáli :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chudáku, já si užívám dvoutýdenního volna :D Tak, ať ti písemky dobře dopadnou :D

      Vymazat
  7. Ty jo, vím, že závist je škaredá vlastnost, ale momentálně bych dala cokoliv za to, abych měla už konečně úspěšně po zkouškách.
    Pořádně si odměnu v podobě read-a-thonu užij, moc se těším na recenze :)
    http://fiamorisrunning.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, chudáku, přeji, ať ti zkoušky dobře dopadnou a rychle uteče čas, strávený s učením :D Já jsem ráda, že už to mám za sebou :D.

      Vymazat
  8. ,,...až se pustím do týdnu nerušeného čtení.." Jak to proboha děláš? Já když jsem doma, tak bych si nemohla týden nerušeně číst :D. Mamka chce pomoci s támhle tím, taťka zase po mně chce tamto, ještě se vidět s přáteli, postarat se o rostliny a zvířata...a jsem ráda, když se ke knize dostanu večer 2 hodiny před spaním :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale přeji Ti, ať toho zvládneš co nejvíc! :-)

      Vymazat
    2. No jo, když jsi to takhle hezky rozepsala, tak uznávám, že "nerušené čtení" je dost nadhodnocený výraz. Nesmíš to brát tak doslova :D Ale bude to školou nerušené čtení :D
      Děkuji :D

      Vymazat
  9. Hodně štěstí, nakonec jsem se taky dokopala ke článku: http://marky-books.blogspot.be/2016/01/pozkouskovy-read-thon-co-budu-cist.html

    OdpovědětVymazat
  10. Když jsem načítala knížky do školy, tak jsem si dávala tak 100 stran denně, abych stíhala - podle toho ty plány. :) Držím palce, ať se daří číst podle představ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla, se sto stránkami problém nemám, ale se 150 teď docela jo :D Děkuji, zatím to moc podle plánu nejde :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)