pátek 29. ledna 2016

Rozbalovačka (47)

Tentokrát vám ukážu dva balíčky, co mi dorazily. Já vím, v poslední době jich bylo nějak moc, ale za to já nemůžu. Mimochodem, ještě s balíčky nekončím. Minimálně dva ještě čekám.




Jako první tu je moje objednávka z Megaknih.


Jako první je tu Nekonečné moře.
Jak já na tuhle knihu čekala dlouho a konečně ji mám. Sice jsem zaslechla zvěsti, že se to Páté vlně nevyrovná (a taky co jo, že?), ale přesto se na knihu těším, jako malé dítě na Vánoce. Nejradši bych se do ní pustila teď hned.


Druhou knihou je Kázání ohně. Co jsem tak rychle prolétla anotaci, byla jsem na knihu hodně zvědavá, tak snad nezklame. I když, od Yoli zklame málo co.
Mimochodem, ta obálka je na živo bezvadná.



A druhý balíček...

Lev, čarodějnice a skříň

Máme tu Letopisy Narnie. Já si nemůžu pomoct, ale ty obálky jsou prostě nádherné a jen podporují, to že bych se nejradši do knihy pustila okamžitě. 

Pokrevní pouto

Pak tu máme Pokrevní pouto. To je ten díl, který mi ve sbírce chyběl. Takže se těším, až si doplním mezery v sérii. 

Zrádné vody

Také vyšel další díl s naprosto nádhernou obálkou. Ach jo, jak já tuhle sérii zbožňuji...


A poslední knihou, na kterou jsem hodně zvědavá je Svět za světem. Napsala ji jedna moje známá, která psala povídky na jeden web pro "amatérské spisovatele". Jsem moc ráda, že se jí podařilo knihu vydat. Já se k ní dostala až teď se zpožděním, ale doufám, že se mi bude líbit. 

Chystáte se na tyhle knihy? 

8 komentářů:

  1. Krásná nadílka :) Na Zrádné vody se už taky chystám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ano :D Však jsem měla také radost, když jsem rozbalovala :D

      Vymazat
  2. Hromada na pohľad super kníh, snáď také budú aj obsahovo :D Čítala som iba Narniu, samozrejme super klasika :D Prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné přírůstky ! :)
    Také čekám dva balíky a tento měsíc si přidám,jako bych vykoupila Levné knihy,takže u mě bude chvástačka velmi bohatá :-D
    Pátou vlnu si chci také pořídit,tak snad se dokopu :-D
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D Já se chtěla tenhle měsíc krotit, ale nakonec to nedopadlo... tak snad ten příští :D
      Pátou vlnu rozhodně doporučuji! :D
      A opět děkuji :D

      Vymazat
  4. Nekonečné moře. To bylo skvělý :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)