úterý 26. ledna 2016

Rozbalovačka (45)

Dorazil mi balíček, ze kterého jsem neskutečně nadšená! Takže se vám s ním musím samozřejmě hned pochlubit :D.




Na tento balíček jsem čekala dlouho a strašně se na něho těšila.


Jakmile na mě vykoukla obálka, byla jsem nadšením bez sebe, protože je prostě úžasná! Už se nemůžu dočkat, až se do knihy pustím. 


Také jsem ke knize dostala ediční plán nakladatelství Host, ze kterého jsem byla skoro stejně nadšená jako z knihy, protože ti z vás, co mě znají, vědí, že knihy z tohoto nakladatelství miluji. A už teď můžu říct, že po zběžném prolistování jsem si vybrala další kousky, které chci.

Chystáte se na Pod křídly vran? 

16 komentářů:

  1. O knize jsem ještě neslyšela,tak jsem zvědavá co na ni řekneš a možná se po ní i podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je to novinka :D asi 14 dní, co byla vydaná :D Mě zaujala svojí obálkou :D A čte se docela dobře, kdyby tam tak často nezmiňovali pavouky, mám pořád pocit, že po mě nějaký leze :D

      Vymazat
  2. Z tohoto by mě asi víc nadchl ten ediční plán od Hostu. :D To mi připomnělo, že jsem si chtěla předplatit jejich literární časopis.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :D Vždyť obálka je naprosto úžasná :D Sice je kniha spíše pro děti, ale mně to nevadí :D

      Vymazat
  3. Taky mě láká, tak jsem zvědavá, jak se ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na knihu som pozerala v edičnom pláne a vyzerala zaujímavo. Takže sa teším na tvoju recenziu a som zvedavá čo na ňu povieš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, ta obálka nejde přehlédnout :D Snad bude recenze brzo :D

      Vymazat
  5. Knížku vůbec neznám, ale má krásnou obálku. Musím se po této knize kouknout. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky té obálce jsem si jí také všimla :D Je to novinka, takže o ní ještě moc zmínek nejspíš nenajdeš :D

      Vymazat
  6. Knihu Feralové ti hodně závidím. Musím si ji honem přečíst. :) Doufám, že se ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já jsem neskutečně ráda, že mi přišla :D Je to ozdoba knihovny :D. Děkuji, zatím se mi docela líbí :D

      Vymazat
  7. Pod křídly vran vypadá opravdu zajímavě, chystám se znovu vrátit k Fantasy, už mi to hrozně chybí..ale nějak nevím, čím začít. :D :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se od fantasy ještě pomalu nedostala :D No, tak to nevím, co ti poradit, skvělých fantasy knih je opravdu hodně :D

      Vymazat
  8. Rozhodně se chystám, kniha vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta obálka je fakt nádherná :D Tak přeji, ať se k ní rychle dostaneš :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)