pondělí 25. ledna 2016

Pondělní knižní tip (4)

Dnešním pondělním knižním tipem je knížka, na kterou nedám dopustit a kdo ji ještě nečetl, měl by to rychle napravit, protože je to opravdu něco!


I když myslím, že knihu většina z vás zná, přesto neuškodí si ji připomenout.

Saeculum - Ursula Poznanski

SaeculumAnotace: 
Strávit pět dní v hlubokém lese a zkusit žít jako ve středověku vypadalo jako
výborný nápad. Bastian by si však tento zážitek v klidu odpustil. S účastí
na výpravě souhlasil jen kvůli své lásce Sandře. Parta dobrodruhů se vydává na cestu i přesto, že místo, kde chtějí tábořit, bylo kdysi prokleto. Staré povídačky o tom, že kdo do lesa vstoupí, nevrátí se už zpět, nikdo nebere vážně. Během první noci přijde prudká bouře a z tábora zmizí první člen výpravy. Zbydou jen podivné vzkazy vyryté do kůry stromu. Když se ho ostatní vydají hledat, začnou bloudit. Pak se ztratí další z nich…

Jak velkou udělali chybu, když nebrali varování vážně?
Nechá je les vůbec odejít?


Co můžete čekat: 


Klady:

velmi čtivé - Ačkoli je to poměrně tlustá kniha, jakmile se začtete, chytne vás a nepustí, dokud nebudete na konci.
promyšlenost příběhu - Autorka měla knihu velmi dobře promyšlenou, což určitě potěší každého čtenáře, protože příběh neobsahoval žádné nelogičnosti a vy si tak budete moci dosyta vychutnat originální a skvělou zápletku.
nepředvídatelnost - Dost mě překvapilo, jak nepředvídatelné Saeculum bylo. Většinou vždy odhalím, kdo za čím stojí, ale tady jsem byla opravdu překvapená.
atmosféra - Atmosféra téhle knihy je opravdu jedinečná. Budete se cítit, jako byste byli součástí příběhu.
kletba - Mám ráda, když se v příběhu objevují další příběhy, proto jsem byla touto kletbou dost nadšená, pokud to máte taky tak, můžete se začít těšit.


Zápory:

pomalý začátek - Dokud se postavy nevydají na larp, příběh se poněkud táhne.


Četli jste? 

12 komentářů:

  1. Zatím jsem neměla příležitost si ji koupit, ale dost mě láká a stejně tak i ostatní knihy této autorky :)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od téhle autorky četla všechny knihy v češtině a musím říct, že tahle byla nejlepší :D

      Vymazat
  2. Název mi něco říká, ale jinak jsem o knize neslyšela, ale nezní vůbec špatně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z ní byla nadšená a neznám nikoho, komu by se Saeculum nelíbilo :D

      Vymazat
  3. Knihu mám doma,stejně jako Erebos.Snad se k nim brzo dostanu,ale Saeculum mám doma déle,takže doufám,že v Březnu by mohl nastat čas si knihu přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup, dostaň se k ní. Saeculum je výborné. Erebos také není špatný, ale na Saeculum nemá :D

      Vymazat
  4. Ach, o tejto knihe som počula veľa a veľmi rada by som si ju chcela prečítať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ti přála, aby ses k ní dostala, protože je opravdu skvělá :)

      Vymazat
  5. Tak tu jsem nečetla, ale už obálka (název) mě nezaujala..ale po tvých slovech svůj první dojem asi přehodnotím a kouknu se po ní v knihovně. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně bys ji měla vyzkoušet, mně osobně se tedy líbí i název i obálka :D

      Vymazat
  6. Saeculum jsem četla a souhlasím s tím, že je opravdu hodně čtivé a napínavé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si Saeculum nemohla vynachválit... jenom škoda, že začátek byl takový pomalý, ale jinak to je super kniha :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)