čtvrtek 21. ledna 2016

Rozbalovačka (44)

Tak dneska jsem měla v plánu napsat recenzi na Druhý hrob nalevo. Ale než jsem se dokopala k tomu, abych přeprala lenost, zazvonila pošťačka s balíčkem, takže podle znění: "Co nemusíš udělat dnes, odlož na zítřek" odkládám recenzi a nahrazuji ji rozbalovačkou.





Tohle zabalení od Metafory se mi moc líbí.


Na Rybu jménem Ian jsem dost zvědavá, slyšela jsem na ní velkou chválu a mám v plánu se do ní brzo pustit, tak snad se mi bude líbit. Navíc, ta obálka je naprosto úžasná!

Co na tuhle knihu říkáte? 

12 komentářů:

  1. Na túto knihu som počula samé dobré ohlasy a v poslednej dobe o ňu na blogoch akosi stále "zakopávam" :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Název jsem už zaslechla, ale vůbec nevím, o čem by to mělo být :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že se jedná o nějaké povídky :D Ale to je asi tak vše :D

      Vymazat
  3. O knize jsem vůbec neslyšela,tak uvidím co na ni řekneš :)
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sice jsem o knize už slyšela, ale osobně jsem na ni ještě nenarazila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ní slyšela samou chválu, tak jsem zvědavá, jak se bude líbit mně :D

      Vymazat
  5. Už jsem o ní slyšela, ale nedokážu si představit, o čem je :D. Takže se těším na recenzi! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O rybičce, která vyskočila z 27. patra :D Ale abych pravdu řekla, představu taky moc nemám :D

      Vymazat

Za každý váš komentář děkujeme :)